احمدیان گفت: بیمارستان محک آمادگی دارد تا تجربیات خود را در خصوص اداره بیمارستان خیریه در اختیار سایر بیمارستانهای خیریه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،  احمدیان مدیر عامل بیمارستان محک در نشست خبری این بیمارستان به مناسبت روز هفت دی، عنوان کرد: پیش بینی ما برای هزینه‌های بیمارستان محک در هشت ماهۀ اول امسال نوزده میلیارد تومان بود که تاکنون شانزده و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، با توجه به این آمار می‌توان گفت که طرح تحول سلامت در هزینه‌های این بیمارستان تأثیر گذاشته است.

وی افزود: با توجه به آنکه بخش عمده‌ای از  کودکان سرطانی به صورت سرپایی درمان می شوند و طرح تحول سلامت این قشر از بیماران را تحت پوشش قرار نمی دهد، همچنین هنوز بسیاری از داروها تحت پوشش بیمه‌ای قرار نگرفته‌اند.

مدیر عامل بیمارستان محک اظهار داشت: بیمارستان محک به دلیل آنکه یک بیمارستان غیر دولتی است، در طرح تحول سلامت قرار نگرفته و خواسته‌ی ما از وزارت بهداشت این است که این بیمارستان نیز در این طرح گنجانده شود.

احمدیان با اشاره به مدل متفاوت محک و بخش خصوصی عنوان کرد: بیمارستان محک مقداری از درآمد خود را صرف درمان آن قسمت از هزینه بیماران می کند که تحت پوشش بیمه قرار ندارند.
همچنین این موسسه آمادگی این را دارد که تجارب خود را در زمینه مدیریت بیمارستانهای خیریه در اختیار این بیمارستانها قرار دهد.



انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار