مديرعامل شرکت پالايش گاز بيدبلند از افزايش 17 و نيم درصدی توليد گاز در پالايشگاه اين شرکت خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگارارن به نقل از علي محمد پوررضا با بيان اينکه از ابتداي امسال تاکنون شش ميليارد و 100 ميليون مترمکعب گاز در اين پالايشگاه فرآورش شده است گفت: در 9 ماه پارسال، 5 ميليارد و190 ميليون مترمکعب گاز در اين شرکت فرآورش شد که اين مقدار در مدت مشابه امسال با افزايش 17 و نيم درصدي به شش ميليارد و 100 ميليون مترمکعب رسيده است.

وي با بيان اين که هم اکنون 4 واحد شيرين سازي ، وظيفه فرآورش روزانه 27 ميليون و 200 هزار متر مکعب گاز را در اين پالايشگاه بر عهده دارند، افزود: شرکت پالايش گاز بيدبلند، پارسال هفت ميليارد و 800 ميليون متر.مکعب گاز پالايش کرد وبراساس پيش بيني، اين مقدارتاپايان امسال با افزايش200 مترمکعبي به 8 ميليارد مترمکعب مي رسد.

مديرعامل شرکت پالايش گاز بيدبلند گفت با برخي تغييرات درواحدهاي اين پالايشگاه امکان افزايش 10 درصدي توليد به وجود آمده و در فصل زمستان مي توانيم روزانه تا 30 ميليون و 500 هزار مترمکعب نيز گاز توليد کنيم.

شرکت پالايش گاز بيدبلند در 18 کيلومتري شمال شهرستان آغاجاري ، 32 کيلومتري غرب بهبهان و 35 کيلومتري شرق ميانکوه در استان خوزستان واقع شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، پالاشگاه ، بید بلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار