الهام حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

کاراکترهای "همه چیز آنجاست" به دل مخاطب می‌نشیند/ در زندگی واقعی هم به مانند "پرستو" رفتار می‌کنم

بازیگر نقش "پرستو" در سریال "همه چیزآنجاست" گفت: اگر در واقعیت هم یکسری مسایل و مشکلات برای خود من پیش بیاید با آن مثل "پرستو" برخورد می‌کنم.

"الهام حمیدی" بازیگر نقش "پرستو" در سریال "همه چیز آنجاست" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص نقش خود در این مجموعه گفت: از ایفای نقش سریالی با داستان خیلی خوب و رئال که معضلات اجتماعی را به تصویر می‌کشد بسیار خوشحال هستم.   
 
وی افزود: پس از مرحله فیلم‌نامه از قصه آن خوشم آمد و هم اکنون هم از همکاری با شهرام شاه حسینی، رضایت دارم چون به واقع صمیمیت در پشت صحنه این پروژه حاکم است و همه عوامل با کارگردان احساس راحتی می‌کنند و همین احساس راحتی بر روی ایفای نقش و کارمان هم تأثیر خوبی گذاشته، امیدوارم مخاطبان هم پس از دنبال کردن این سریال از نتیجه کار راضی باشند.   
 
این بازیگر در خصوص نقش "پرستو" عنوان کرد: "پرستو" عروس خانواده‌ای است که دچار بن‌بست‌ مالی شده‌اند و این مشکلات روی زندگی او هم اثر مستقیم گذاشته به همین دلیل مجبور شده در یک اتاق با خانواده شوهرش زندگی کند، بنابراین یکسری عکس‌العمل‌هایی از او سر می‌زند که به طور عادی هر زنی در این شرایط چنین واکنش‌هایی را از خود نشان خواهد داد و همین واقعی بودن نقش‌ها و داستان این مجموعه را تأثیرگذار کرده است.  

حمیدی تصریح کرد: اگر شخصیت "پرستو" کاملا مثبت و یا منفی بود برای مخاطب غیرقابل باور می‌شد اما صادقانه بودن عکس‌العمل‌های کاراکترها به دل بیننده می‌نشیند، شاید به شخصیت پرستو به عنوان عروسی بدجنس خرده بگیرند ولی به هرحال من از نوع نوشتن این شخصیت و شخصیت پردازی داستان و نقشم راضی هستم و امیدوارم تا آخر قصه مردم بتوانند با این سریال ارتباط برقرار کنند.   
 
وی درخصوص نظر مخاطبان در مورد این سریال اظهار داشت: مردم این سریال را خیلی دوست داشتند و به راحتی با آن ارتباط برقرار کردند و این مسئله صرفا به خاطر وجود یک داستان رئال و واقعی است زیرا ما در این سریال به مشکلاتی می‌پردازیم که شاید به گونه‌ای همه ما در زندگی‌هایمان با آن مشکلات وسایل دست و پنجه نرم می‌کنیم.   
 
"حمیدی" در خصوص برخورد خود در زندگی واقعی با این نوع مشکلات اظهار داشت: اگر در واقعیت هم یکسری مشکلات و مسایل برای خود من پیش بیاید با آن مثل "پرستو" برخورد می‌کنم زیرا خوب مطلق وجود ندارد و گاهی اوقات انسان کاسه صبرش لبریز می‌شود و یکسری واکنش‌هایی نشان می‌دهد که شاید مطلوب نباشد بنابراین همین واقعی بودن عکس‌العمل‌ها نقش‌های قصه را واقعی کرده که امیدوارم این سریال جای خودش را در خانه مردم عزیز بازکند و هم از دیدن این سریال لذت کافی را ببرند.  

گفتنی است، سریال "همه چیز آنجاست" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" هر شب از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار