شب‌نشینی "به وقت مهتاب" با فرهیختگان

مجله تصویری «به وقت مهتاب» برنامه ای جدید برای شب نشینی خانواده های ایرانی در سرمای زمستان است. این برنامه 4 روز در هفته، از شنبه تا سه شنبه ساعت 22 تا 23:10 تماشایی است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه فرهیختگان؛ حمید ناصری مقدم تهیه کننده برنامه«به وقت مهتاب» بر موضوعات جذاب و متنوع این برنامه تاکید کرد و گفت: در این برنامه هر هفته یک موضوع بررسی می شود. "تولد" موضوع هفته اول این برنامه است و امید، اخلاق، گفتگو، ایمان و باور، فرهنگ، شهرت و... موضوعاتی است که در برنامه های آتی مورد مداقه قرار خواهد گرفت.
 
مقدم درباره تیتراژ ابتدایی این برنامه به "اسماء حسنی" اشاره کرد وگفت: برای شروع «به وقت مهتاب» در هر قسمت، یکی از"اسماء حسنی" با گرافیکی بدیع و موسیقیی شبانه پخش خواهد شد.
 
وی از پخش آیتم های ویژه 5 دقیقه ای برای ورود به موضوع برنامه خبر داد و افزود: در آغاز پرداختن به موضوع برنامه، آیتمی از سیر تاریخی موضوع پیش روی مخاطبان پخش خواهد شد تا آنرا از نگاه تاریخ، فیلم و سریال، ادبیات و ... بررسی نماید.
 
این تهیه کننده تلویزیون همچنین از پخش آیتم های نمایشی، روایت داستان، داستان مصور، فتو رمان و ... مرتبط با موضوع هر برنامه خبر داد و افزود: در این شب نشینی زمستانی گزارش های ویژه ای از مهمترین و جدیدترین رویدادهای حوزه فرهنگ و هنر به مخاطبان ارائه خواهد شد.
 
ناصری مقدم بر تولید آیتم های این برنامه با تلاش گروه های برنامه ساز تاکید کرد و گفت: هر بخش این برنامه شبانه را همکارانی تهیه و تولید می کنند که تجربه ساخت فیلم کوتاه، نمایش های صحنه و ... را دارند.
 
 وی به حضور یک کارشناس– مجری در هر قسمت از برنامه اشاره کرد و افزود: به دلیل برخورداری از موضوعات متنوع تخصصی، هر شب میهمانی از حوزه های مختلف هنرهای نمایشی و غیر نمایشی، جامعه شناسی، اندیشه و فلسفه و ... به شب نشینی شبکه فرهیختگان می‌آید.
 
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، این برنامه با اجرای "داود نماینده" دوبلور و مجری و تهیه کنندگی حمید ناصری مقدم و سردبیری علی میرمیرانی روی آنتن  می‌رود.
 

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار