راجرز: لیورپول تیم مناسب بالوتلی نبود

برندن راجرز سرمربی لیورپول سرانجام پذیرفت سیستم بازی تیم او مناسب با توانایی‌های ماریو بالوتلی نبود، وی همچنین از ادامه تلاش‌ها برای به خدمت گرفتن پیتر چک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقلاز تریبال فوتبال، برندن راجرز در جدید‌ترین اظهارات به نامناسب بودن سیستم بازی لیورپول برای ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی اذعان کرده و گفت: متوجه شدیم ماریو در ترکیب تیم به خوبی نمی‌نشیند و مناسب سیستم بازی ما نیست.
 
راجرز درادامه گفت: کسی در توانایی‌های بالوتلی شکی ندارد اما گذشت زمان نشان داد سیستم و شیوه بازی او با ما تفاوت دارد و البته ماهم‌تیم مناسبی برای بالوتلی نیستیم. در تمرینات بازیکنان دیگری را یافتیم که می‌توانند بهتر از بالوتلی برایمان کار کنند به همین دلیل احتمالا وی در دیدار بعدی مقابل آرسنال حضور نخواهند داشت. 

به عنوان مربی وظیفه دارم بهترین عملکرد را از شاگردانم بکار گیرم. در شرایط فعلی بازیکنان دیگری توجه من را به خود جلب کرده‌اند.  
 
تلاش‌ها برای جذب چک ادامه دارد  
 
راجرز در ادامه افزود: هنوز از انتقال پیتر چک به آنفلید ناامید نشده‌ایم. ویکتور کولار مدیر برنامه‌های وی معتقد است ارائه یک پیشنهاد خوب به چلسی می‌تواند آنان را به انجام این انتقال راضی کند. من در این باره دخالتی نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم مدیر ورزشی به کار جذب بازیکن مشغول باشد، من بر روی بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارم متمرکز شده‌ام. می‌توانم با اطمینان بگویم در ماه ژانویه بازیکنان جدیدی به ترکیب لیورپول اضافه می‌شوند. همیشه درباره آمدن بازیکنان جدید شایعاتی وجود دارد. اگر بازیکنان ارزشمندی موجود باشد و بدانم برای ما حضورش مفید خواهد بود و تیم را قدرتمندتر می‌کند بدون شک برای انتقالش تلاش خواهیم کرد.
 
راجرز ادامه داد: رقابت‌های فصل را خوب شروع نکردیم اما در 3 هفته اخیر نشان دادیم درحال بهتر شدن هستیم و اعتمادها را به تیم بیشتر کردیم. حالا هواداران اطمینان بیشتری به ما دارند. من هرگز شخصیت تیم را درمواقع ناکامی زیر سوال نبرده‌ام چند بازی آینده فرصت خوبی است تا امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم.
 
راجرز در مورد آینده حرفه‌ای سالیمون مینیوله دروازه‌بان قرمزها اظهار امیدواری کرد و گفت: او به احتمال زیاد نزد ما نمی ماند. می‌خواهم به مینیوله فرصت بیشتری بدهم تا توانایی‌های خود ر به اثبات برساند نباید بازیکنان خوب را به سادگی از دست داد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: راجرز ، لیورپول ، بالوتلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار