مروری بر مهمترین اخبار "بین الملل" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: میدل‌ایست‌آنلاین: ایران قدرت موشکی خود را به رخ کشورهای عربی منطقه می‌‌کشد/ رای‌الیوم: ایران توانسته قدرت نظامی خود را در بخش های مختلف توسعه بدهد ، اسلحه نفتی سعودی‌ها، روسیه و ایران را نشانه گرفته است ، هادی البحره: تاکنون هیچ ابتکار عمل جدیدی در مورد توقف درگیری‌ها در سوریه مطرح نشده است و...

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

میدل‌ایست‌آنلاین: ایران قدرت موشکی خود را به رخ کشورهای عربی منطقه می‌‌کشد/ رای‌الیوم: ایران توانسته قدرت نظامی خود را در بخش های مختلف توسعه بدهد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/6/2836102_537.jpg

 هم‌زمان با برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله در جنوب شرق ایران و آب‌های دریای عمان رسانه‌های خارجی ضمن پوشش این رویداد شش روزه، آن را رزمایش نظامی بزرگ جمهوری اسلامی ایران با مشارکت همه شاخه‌های نظامی ارتش در تنگه هرمز توصیف کردند.

نیروهای ایرانی در مرزهای اسرائیل مستقر شدند
روزنامه صهیونیستی در خبری مدعی شد نیروهای سپاه پاسداران ایران در مرزهای اسرائیل مستقر شدند.

کارتر: تحريم‌‌ها هميشه غیرسازنده هستند

 روزنامه واشنگتن پست نوشت: "جیمی کارتر" معتقد است تحریم‌‌های اقتصادی به جای آن که به مقامات لطمه بزند، زندگی مردم آن کشورها را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد.

نيروهای ويژه آمريکايی و اردنی برای نجات خلبان اسیر داعش آماده می‌شوند

 فرمانده سابق نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد نیروهای ویژه آمریکایی و اردنی برای نجات خلبان اردنی اسیر شده توسط گروه تروریستی داعش، آماده می‌شوند.

اسلحه نفتی سعودی‌ها، روسیه و ایران را نشانه گرفته است
شاید ادعا شود که در کوتاه مدت، پیروز جنگ نفتی عربستان، سعودی‌ها هستند، اما درست مثل درگیری‌های فرقه‌ای، اقدامات عربستان سعودی می‌تواند به فاجعه بزرگی منجر شود که از کنترل همه خارج خواهد بود.

ابومرزوق: تشکیلات خودگردان مفاد پیش‌نویس طرح اعطایی به شورای امنیت را منتشر کند

 معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی از تشکیلات خودگردان خواست تا مفاد پیش‌نویس طرح اعطایی به شورای امنیت را منتشر کند.

نیروهای ایرانی در مرزهای اسرائیل مستقر شدند

 روزنامه صهیونیستی در خبری مدعی شد نیروهای سپاه پاسداران ایران در مرزهای اسرائیل مستقر شدند.

جنبش جهاد اسلامی: فردا روز ملی شکست محاصره و بازسازی نوارغزه است
همزمان با دعوت گروه‌های فلسطینی برای حضور بی‌نظیر برای شکست محاصره غزه، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فردا را روز شکست محاصره و بازسازی نوارغزه عنوان کرد و خواستار حضور گسترده مردم شد.

هادی البحره: تاکنون هیچ ابتکار عمل جدیدی در مورد توقف درگیری‌ها در سوریه مطرح نشده است رئیس گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوری در سخنانی گفت تاکنون هیچ ابتکار عمل جدیدی در مورد توقف درگیری‌ها در سوریه مطرح نشده است.

هلاکت دهها داعشی در حويجه/ کشته شدن 4 غیرنظامی در حمله هوايی ائتلاف به جنوب بغداد
منابع کرد اعلام کردند دهها نفر از اعضای گروه داعش در حویجه واقع در جنوب غربی شهر کرکوک کشته شدند و از سوی دیگر در حمله هوایی نیروهای ائتلاف به منطقه کرمه در غرب بغداد 6 تن کشته و زخمی شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار