استاد دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهر ری با بیان اینکه مسئولان باید در بحث خیانت در امانت‌‌های بیت‌المال به طریق اولی برخورد کنند، گفت: سران سه قوه با همفکری یکدیگر برای مفاسد اقتصادی راهکارهای نوین ارائه دهند.

"سعید قاضی‌مغربی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بحث مفاسد اقتصادی و اداری تقریبا در اکثر کشور‌ها وجود دارد، اظهارداشت: خلأهای قانونی و کشمکش‌ها بین مدیران و کارگزاران دو مسئله عمده‌ای است که معمولا فرصت طلب‌ها از آن بهره‌برداری می‌کنند.

استاد دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهر ری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: معظم‌له با بیان اینکه در مبارزه با مفاسد اقتصادی به برگزاری همایش‌ها بسنده نکنید، مسئولان را تنبیه دادند که برای عملیاتی شدن طرح‌ها زمان بگذارند و طبق قاعده و قانون حرکت کنند. سران سه قوه با همفکری یکدیگر برای مفاسد اقتصادی راهکارهای نوین ارائه دهند.

قاضی‌مغربی با تاکید بر اینکه مفاسد اقتصادی باورهای دینی مردم را نیز مورد هدف قرار می‌دهد، عنوان کرد: وقتی حضرت امیر(ع) می‌فرمایند که اگر در نظام اسلامی یک خلخال را از زن یهودی ببرند و باید پاسخگو باشیم. باید توجه داشته باشیم که امیرالمومین(ع) از خلخال که کالایی کم قیمت است نام می‌برند تا اهمیت موضوع را گوشزد کنند، مسئولان ما نیز باید در بحث خیانت در امانت‌‌های بیت‌المال به طریق اولی برخورد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار