عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد شهر ری گفت: مجامع حقوق بشری از سازمان ملل گرفته تا کشورهای عضو کنفرانس اسلامی در قبال این جنایات سکوت کرده‌اند و این در صورتی است که سفارت اسرائیل در این کشورها با امنیت کامل در حال کار است و این یعنی به رسمیت شناختن این رژیم جعلی.

 "سعید قاضی‌مغربی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه اظهارداشت: مردم مسلمان فلسطین با بصیرت و هوشیاری کامل مقتدرانه مقابل حملات رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌‌ و رعب و وحشتی را در دل آنان ایجاد کرده‌اند.
 
عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد شهر ری با اشاره به ضعف صهیونیست‌ها در برابر این حملات تصریح کرد: موشک‌های دوربرد مقاومت فقط خسارات مادی در فلسطین اشغالی ایجاد می‌کند و این در حالی است که وحشت از این موشک‌ها سراسر این منطقه را فراگرفته است.

وی با اشاره به اینکه از مجامع بین‌المللی هیچ توقعی نمی‌رود، افزود: مجامع حقوق بشری از سازمان ملل گرفته تا کشورهای عضو کنفرانس اسلامی در قبال این جنایات سکوت کرده‌اند و این در صورتی است که سفارت اسرائیل در این کشورها با امنیت کامل در حال کار است و این یعنی به رسمیت شناختن این رژیم جعلی.

قاضی‌مغربی بسیاری از سلاح‌هایی که در جنگ بحرین علیه مسلمانان به کار گرفته شد،‌ اهدایی آمریکا و صهیونیست بود، تاکید کرد: با توجه به این مسئله نباید از سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل تعجب کرد.
 
وی با ابراز تاسف از اینکه برخی جناح‌های داخلی نیز در قبال این موضوع سکوت کرده‌اند، اظهارداشت:  بعضی روزنامه‌های اصلاح‌طلب که از پیش شعار "نه غزه نه لبنان" را مطرح کرده بودند، امروز نیز با سکوت خود همان شعار را دنبال می‌کنند.
 
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر بااشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "فلسطین پاره تن اسلام است"، اظهار داشت: لازم است که مسلمانان امسال با شور و درایت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و همراهی خود را با مردم بی‌دفاع غزه اعلام کنند.   

انتهای پیام/   

برچسب ها: دانشگاه ، قدس ، ایران ، مدعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار