دبیرکل اتحادیه جامعه‌ اسلامی دانشجویان با تصریح این مطلب که وقتی فضای تنش در دانشگاه ظهور کند، عقلانیت از بین می‌رود، بیان داشت: کسانی که در برنامه‌های دانشگاه‌ها بلوا می‌کنند به دنبال آرامش دانشگاه‌ها نیستند بلکه می‌خواهند با دعوای سیاسی خود را مطرح کنند.

"علی پهلوان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به چرایی منحل شدن برنامه‌های تشکل‌ها در دانشگاه‌ها گفت: برخی تشکل‌ها به صورت رسمی، غیر رسمی، علنی و غیرعلنی در دانشگاه‌ها در حال فعالیت‌اند و ما از‌‌ همان اول درصدد این بودیم که دانشگاه‌ها جولانگاه و باشگاه سیاسی نشود.

وی با بیان اینکه متاسفانه جوی که در وزارت علوم خلق شده با نگاه حامی دولت فعالیت می‌کنند، اظهارداشت: یکسری افراد با نام تشکل‌ها در دانشگاه ظهور و بروز کرده‌اند که با وابستگی سیاسی که دارند، سعی در برهم‌ زدن برنامه‌ها دارند.

دبیرکل اتحادیه جامعه‌ اسلامی دانشجویان با تصریح این مطلب که وقتی فضایی تنش در دانشگاه ظهور کند، عقلانیت از بین می‌رود، بیان داشت: کسانی که در برنامه‌های دانشگاه‌ها بلوا می‌کنند به دنبال آرامش دانشگاه‌ها نیستند بلکه می‌خواهند با دعوای سیاسی خود را مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه چنین رفتاری در دانشگاه فضای ۷۸ و ۸۸ را تکرار می‌کند، اضافه کرد: آنها با شعار آزادی بیان در صحنه حاضر می‌شوند که البته کسی مخالف با آزادی بیان و اندیشه آن‌ها نیست، اما نگرانیم که اینگونه رفتار آرامش دانشگاه را برهم‌زده و فضا را به سمت بازی‌های جناحی پیش ببرد.

پهلوان عدم صدور مجوز برای حضور قشر خاص در دانشگاه کار پسندیده‌ای نیست، گفت: برخی سعی دارند برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی را در تقدیر و تشکر خلاصه کنند و ماهیت استکبارستیزی دانشجویان را تغییر دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پهلوان ، موج ، جنبش ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار