دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مطالبه دانشجو از مسئولین یک اقدام ظاهری نیست بلکه در مسیر وظیفه و کار دینی دانشجو است.

"علی پهلوان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نگاه ابزاری به دانشجو از سوی رسانه‌ها و مسئولان هویت دانشجو را خدشه دار می‌کند، اظهارداشت: برخی معتقدند دانشجوی خوب دانشجوی ساکت است؛ این درحالی است که دانشجویان بلندگوی‌های جامعه هستند و باید در مورد مسائل کلان کشور اشراف و اظهارنظر داشته باشند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: دانشجویان امروز  آرمان‌های اصلی خود را که تشکیل امت واحده در اسلامی، استکبارستیزی، عدالت‌خواهی است و مورد تاکید امام خمینی(ره) در روزهای ابتدایی شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود را تا حدودی فراموش کرده‌اند.  

وی ادامه داد: مطالبه دانشجو از مسئولین یک اقدام ظاهری نیست بلکه در مسیر وظیفه و کار دینی دانشجو است.  

پهلوان در پایان با تاکید بر اینکه دانشجو نباید فقط در پروسه دعوای سیاسی اصلاح طلبان و اصولگرایان بیافتد و همیشه هزینه این اتفاقات را به صورت دلخراشی پرداخت کند خاطرنشان کرد: فرآیند پیش آمده توسط مسئولان از طریق ابزار قرار دادن دانشجو است که دانشجو را از آرمان‌های اصیل خود دور می‌کند و سبب بی‌غبتی وی برای موضع گیری در مسائل سیاسی کشور می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پهلوان ، دانشجو ، اظهار ، نظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار