جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه 9 دی کوبنده‌ترین پاسخ به تمام گستاخی‌های دشمنان بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مردم کشورمان با حماسه 9 دی به همه گستاخی‌های دشمنان پاسخ کوبنده دادند، همچنین بصریت و آگاهی مردم در این روز، استکبار جهانی و عواملش را از نیات پلیدشان باز داشت.

"محمد صالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه پنجمین سالگرد حماسه 9 دی روز تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: حماسه 9 دی، تجلی حرکت مردم مومن و معتقد به آرمان‌های امام خمینی(ره) بود که بار دیگر مردم ایران از یک آزمون دیگری سر افراز بیرون آمدند و با حضور خودشان بار دیگر بیعتی با مقام ولایت اعلام کردند.

وی افزود: همچنین مردم با حضور خود در حماسه 9 دی انزجار خود را از کسانی که بخواهند انحرافی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کنند، اعلام کردند.

جوکار تصریح کرد: 9 دی به عنوان یک حرکت خودجوش در بستر جامعه در موقعیت بسیار حساسی که هزینه‌های زیادی بر انقلاب در کشور تحمیل شد، توانستند یک پاسخ خوبی به یک آزمون الهی و تاریخی بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: مردم کشورمان با حماسه 9 دی به همه گستاخی‌های دشمنان پاسخ کوبنده دادند، همچنین بصیرت و آگاهی مردم در این روز، استکبار جهانی و عواملش را از نیات پلیدشان باز داشت و آنها از اهدافشان نا امید شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار