پرونده نقل و انتقالات باشگاه آبی‌پوشان همچنان باز است و ورودی و خروجی استقلالی‌ها معادله سنگینی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلال در نیم فصل یک سری خروجی‌های قطعی داشته که پژمان نوری، داسیلوا، مهدی کریمیان، آندرانیک تیموریان و امرالهی بازیکنانی هستند که  جزو خروجی‌های اصلی آبی‌پوشان قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر آبی‌پوشان گزینه‌های دیگری نیز دارند که احتمال خروج آنها از تیم بسیار زیاد خواهد بود.

امیر حسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، علیرضا رمضانی ، کرمانی مقدم( قراردادش هنوز به ثبت نرسید) چهار بازیکنی هستند که احتمال دارد هر یک از آنها گزینه‌های خروجی تیم باشند و از بین این افراد یک نفر باید به طور قطع از جمع استقلالی‌ها خارج شود و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که قرعه خروج از آبی‌پوشان به نام چه کسی خواهد افتاد.

باشگاه استقلال در نیم فصل نیز بازیکنانی را به تیم اضافه کرد که رضا عنایتی، سلیمان فلاح، میلاد نوری جزو افرادی هستند که به طور قطع به جمع آبی پوشان پیوستند اما در آن سو گزینه‌های احتمالی دیگری وجود دارد که قرار است به تیم ملحق شوند و وحید طالب لو ، محسن مسلمان ، هلمکه، کاوه رضایی، کرمانی مقدم  قراردادشان ثبت نشده است.

یک دفاع خارجی و سید مجید حسینی ( زیر 23 سال - قراردادش نیم فصل ثبت شده است ) بازیکنانی هستند که احتمال ورود آنها به تیم استقلال زیاد خواهد بود.

بر اساس قوانین لیگ هر تیم لیگ برتری در نقل و انتقالات نیم فصل جمعاً 6 بازیکن می‌تواند جذب کند که اعم از بالای 23 سال یا زیر 23 سال است. البته نکته قابل توجه این است که جمع لیست بزرگسالان هر تیم از 18 نفر نباید تجاوز کند.

از نکات مهمی که بهتر است به آن بپردازیم این است که زمان انجام نقل و انتقالات تیمهای لیگ برتر تا پایان وقت اداری یکشنبه 7 دی ماه خواهد بود و در این روز زمان جذب بازیکن به اتمام می رسد.

البته با عنایت به اینکه مهدی کریمیان به خاطر مسئله سربازی‌اش در لیست خروجی آبی پوشان قرار گرفته بنابر این سهیمه ورودی استقلال به 7 نفر می رسد. با شرایط موجود قضاوت به عهده شما!

لیست خروجی و ورودی آبی پوشان را حدس بزنید و مشخص کنید که این لیست به چه شکل تنظیم خواهد شد و از بین بازیکنانی که ورودی آنها احتمالی است چه کسی را انتخاب می‌کنند و از بین افرادی که به طور احتمالی در لیست مازاد قرار گرفته‌اند چه بازیکنی از لیست خارج می‌شود؟

بازیکنی که نیامده رفت

با توجه به اینکه میلاد کرمانی مقدم  در نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه شده بود اما مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که وی را در لیست مازاد قرار بدهند به جای آن هلمکه هافبک برزیلی را جایگزین کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملحق ، طالب لو ، صادقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار