نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای بی‌شک بازوی دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه هستند که خوراک و اطلاعات فتنه ۸۸ را تهیه می‌کردند و حتی عوامل ستون پنجم خود در کشور را به مسیر رسانه‌ای خود متصل کرده بودند.

"منصور حقیقت‌پور" نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش رسانه‌های بیگانه در فتنه ۸۸ گفت: رسانه‌های بیگانه در فتنه ۸۸ تاثیرات مخربی را ایجاد کردند.

وی افزود: بازیچه قرارگرفتن نهادهای امنیتی از سوی برخی شبکه‌های ماهواره‌ای در سال ۸۸ مسئله‌ای بود که میدان را در اختیار لانه‌های جاسوسی علی الخصوص سفارتخانه‌های برخی از کشور‌ها داده بود. 

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای بی‌شک بازوی دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه هستند که خوراک و اطلاعات فتنه ۸۸ را تهیه می‌کردند و حتی عوامل ستون پنجم خود در کشور را به مسیر رسانه‌ای خود متصل کرده بودند.

حقیقت‌پور تاکید کرد: حتی این دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه ساخت بمب را به عاملین فتنه ۸۸ آموزش می‌دادند تا این افراد در اعتراضات خود کشور را به آشوب‌های بزرگتری بکشانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخی فتنه‌گران فکر می‌کنند زمینه برای حضور مجددشان در کشور فراهم شده است، به مراسمات روز ۱۶ آذر امسال در دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: در برخی مراسمات ۱۶ آذر در دانشگاه تهران شاهد حضور هنجارشکنان و برخی افرادی که در لانه‌های فساد خود پنهان بودند بودیم که دوباره وارد صحنه شده و اینبار می‌گویند که دوره اندیشه‌های امام خمینی به اتمام رسیده و گفتمان ایران در مسیر هسته‌ای راه بیهوده‌ای را طی کرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: واکنش هنجارشکنان در روز ۱۶ آذر دوباره خوراک رسانه‌های غربی قرار گرفت که این امر می‌تواند گویای رابطه این افراد با این رسانه‌های معاند باشد.

حقیقت پور در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است در مباحث مربوط به جوشش دوباره فتنه در کشور دقت بیشتری کرده تا در واقع اقدامات بعدی این عوامل خنثی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار