تساوی های فوتسالی نظم سکوهای لیگ را به هم نزد

پرش سه پله ای مس با پیروزی خانگی/ تساوی عجیب شمسایی غایب با تیم سابقش

دومین روز از رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری 5 رقابت به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دومین روز از رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری 5 رقابت به پایان رسید.

**مقاومت البرز- شرکت حفاری


در نخستین دیدار روز جمعه حفاری تیم رده دومی جدول به تیم دهم جدولی، مقاومت البرز رفت تا با نگاه به نتیجه رقابت حساس دبیری و تاسیسات و پیروزی مقابل رقیب خود، امیدی برای صدرنشینی در هفته پانزدهم داشته باشد.

بر همین اساس با شروع بازی، حفاری که این روزها انگیزه بالای پیدا کرده مقاومت را تحت فشار قرار داد تا در دقایق نخست نیمه اول به گل دست یابد و بلافاصله و با در دست گرفتن نبض بازی دومین گل را نیز به ثمر برساند.این گل ها توسط گلابوند و برمشوری برای حفاری زده شد.
در ادامه رقابت شاگردان ناظم که با وجود تمام مشکلات اکنون خود را سکونشین لیگ برتر می بینند تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از پس ضد حملات حریف و فرصت طلبی  آنها برآیند در همین راستا برمشوری که این روزها با گلزنی خود به فرشته نجات تیمش تبدیل شده، برای سومین بار دروازه مقاومت را گشود تا درنیمه نخست این رقابت، دومین گل خود را به ثمر برساند.

نیمه دوم بازی با تلاش مقاومتی ها برای جبران نتیجه همراه بود تا مقاومت روی ضد حمله وغفلت بازیکنان رقیب، توسط نصرالله زاده به گل برسد و بازی را به نتیجه 3-1 برساند.

اهوازی ها که تنها امتیاز بازی را نشانه گرفته بودند برای برتری نسبت به مقاومت ها گلزنی کردند که اختلاف گل بار دیگر به 3 برسد تا مبادا حریف بازی را به تساوی بکشاند شاید این گل که توسط گلابوند زده شد تیمش را تجات داد چون مقاومت با تغییر تاکتیک و افزایش فشار به رقیب به طور ناگهانی برای 2 بار دروازه حریف را گشود تا بازی به نتیجه 4-3 برسد .

این گل ها توسط عابدین و چرخاب به ثمر رسید تا امید تیم مقاومت برای کسب امتیاز بیشتر شود اما گلزنی حفاری ها هم تاثیری نداشت تا در نهایت مقاومت که برای بقاء در لیگ برتر چنگ های خود را تیز کرده  توسط  عابدین خرید طلاییش در نیم فصل به گل تساوی برسد.این دیدار با تساوی 4-4 به پایان رسید
 
 **گیتی پسند- شهرداری ساوه

دو تیم گیتی پسند و شهرداری ساوه نیز رقابت حساسی را پشت سرگذاشتند زیرا در ابتدای فصل خوراکچی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم اصفهانی به شمار می رفت و با وجود امید زیادی که به حضور در کادرفنی گیتی پسند داشت اما کشاورز در این پست قرار گرفت.
 
 حال خوراکچی برای اولین بار در این فصل در اصفهان مقابل گیتی پسند قرار می گیرد و این در حالیست که تیمش حال و روز خوشی ندارد و خطر سقوط تهدیدش می کند حتی با توجه به حاشیه های درون تیمی خوراکچی هفته گذشته استعفای خود را نیز اعلام کرد و گفت هرگز به این تیم بازنخواهد گشت اما حالا در کادرفنی این تیم به اصفهان آده تا امتیاز رقابت دشواری را از آن خود کند اما در شروع دیدار پیتی پسند بود که با توجه به امتیاز بازی و با به ثمر رساندن گل نخست، رقابت را تحت کنترل گرفت. اسماعیل پور که تا کنون عنوان آقای گل رقابت ها را به خود اختصاص داده، زننده گل نخست تیمش بود.

اما خوراکچی که به اهمیت تک تک امتیاز های لیگ در موقعیت فعلی تیمش آگاه بود توانست با به کارگیری شاگردانش گل دریافتی را جبران کند.این گل توسط حسن زاده به ثمر رسید.
 
در نیمه دوم با وجود رقابت نزدیک و نفس گیر دو تیم، هیچ یک از آنها موفق به گلزنی نشدن تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

**مس سونگون- فردوسی مشهد

در تبریز تیم مس سونگون که تا هفته پایانی نیم فصل اول صدرنشین و یکی از مدعیان قهرمانی بود میزبان تیم فردوسی، پیروز دربی های مشهد شد.مس که این روز های شرایط خوبی ندارد اما در فصل نقل و انتقالات با جذب 2 بازیکن خارجی برای از بین بردن ضعف های تیم، با امید پیروزی پا به میدا ن گذاشت اما این تیم فردوسی بود که با تحت فشار قرار دادن رقیب خود در خانه اش توانست توسط قدیری و عجم که خرید این تیم در نیم فصل بود به گل برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم مس با انرژی برای فرار از باخت خانگی و جبران گل های دریافتی توانستد با تغییر تاکتیک به اولین گل خود دست یابند تا امید خود را حداقل برای کسب تساوی خانگی از دست ندهند این گل توسط عزتی بازیکن گلزن تیم مس به ثمررسید.

درادامه تفکرات فنی تقی پور برای رسیدن به تساوی جواب داد و میزبان توانست با توجه به تجربه بیشتر لیگ برتری خود بار دیگر دروازه فردوسی را باز کندو توسط عزتی به گل برسد، مس که رسیدن به گل را با آنالیز عملکرد رقیب در نیمه نخست کارآسانی دید در فرصتی کوتاه قادر به گشودن دروازه حریف برای سومین بار شد این بار نصیری گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
در ادامه فردوسی با تکیه بر تاکتیک حمله ای خود توانست توسط عجم به گل تساوی برسد تا بازی را که پیروز آن بود، از دست ندهد.
 
**تاسیسات دریایی– دبیری تبریز


جذابت ترین رقابت هفته برخلاف انتظار و تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نتیجه  مصاف دو رفیق فوتسالی و شاگرد و مربی فصل گذشته در نیمه دوم مشص شود.

در نیمه دوم نیز در رقابتی عجیب هیچ توپی از خط دروازه ها نگذشت تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد این در حالی بود که شمسایی به دلیل 3 کارته بودن از همراهی یارانش محروم بود و در زمین حضور پیدا نکرد.


**فرش آرا- شهروند ساری


رقابت دو تیم فرش آرا و شهروند ساری با دو ساعت تاخیر نسبت به دیگر رقابت ها آغاز شد تا دیدار پایانی هفته پانزدهم با تقابل 2 تین برگزار شود.
فرش آرا که هنوز طعم تلخ باخت دربی مشهد را فراموش نکرده بود به مصاف تیم نیمه پایینی جدول رفت تا امتیاز مهم رقابت را برای ماندن در جمع مدعیان از آن خود کند اما شهروند ساری نیز برای فرار از پاین جدول سرشار از انگیزه بود  توانست در خانه فرش آرا نخستین گل را به ثمر برساند در ادامه که شاهد رقابتی نزدیک و دیدنی بودیم میزبان گل خورده را جبران کرد تا دو تیم به تساوی 1-1 برسند در همین زمان تیم شهروند ساری ناگهان نبض بازی را در دست گرفت تا با به ثمر رساندن 2 گل دیگر در نیمه نخست به عنوان پیروز میدان و همچنین با نتیجه 3-1 به رختکن برود.

در نیمه دوم شاهد یک دوئل گلزنی بین دو تیم بودیم که فرش آرا آغازگر آن بود پس از آن با گذشت زمان شاگردان ابطحی بار دیگر دروازه میزبان را گشود تا حساب کار به نتیجه 4-2 برسد اما از این زمان فرش آرا با افکار فنی خود موفق به در دست گرفتن بازی شد و با به ثمر رساندن 2 گل دیگر بازی را با تساوی به پایان رساند.تیم مرتضایی ها در ثانیه های پایانی بازی نتیجه را به تساوی 4-4 کشاند تا رقابت مس سونگون -فردوسی تنها شکننده طلسم تساوی در روز دوم هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشد

 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار