هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار در روز های پنجشنبه و جمعه ساعت 16 برگزار می شود که در جذابترین دیدار شمسایی به مصاف تیم فصل گذشته خود که آن را به قهرمانی رساند، می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار در روز های پنجشنبه و جمعه ساعت 16 برگزار می شود این در حالیست که دو رقابت  تیم های شهید منصوری – پایاسازه و میثاق- ماهان تندیس  امروز و باقی دیدارها روز جمعه انجام خواهد شد

**شهید منصوری قرچک- پایاسازه تبریز

در نخستین دیدار دو تیم منصوری وپایاسازه در قرچک به مصاف هم می روند.تیم میزبان که با وجود شرایط نامساعد مالی  هفته گذشته برابر ماهان تندیس به پیروزی رسید و باعث تغییر در صدر جدول شد با انگیزه دو چندانی در شهر خود به مصاف پایاسازه تا دومین امتیاز کامل نیم فصل دوم را نیز از آن خود کند اما این تیم در فرصت نقل و انتقالات با وجود اینکه بازیکنی جذب نکرد، زحمتکش را هم از دست داد، باید دید منصوری قادر خواهد بود آغاز خوب خود در نیم فصل دوم را ادامه دهد یا خیر.منصوری در حال حاضر با 18 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.
 
در سوی دیگر میدان پایاسازه ای قرار دارد که باخت در دربی هفته گذشته را با تساوی عوض کرد تا در آغاز نیم فصل دوم به یک امتیاز دست یابد اما این تیم همچنان با حضور در پله سیزدهم جدول یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته یک است مگر اینکه در نیم فصل دوم از پس تجربه رقبا و همچنین تیم های تازه وارد برآید و امتیازها را از آن خود کند.اسماعیل عباسیان نیز یکی از بازیکنان جدا شده از این تیم است.
 
**میثاق تهران- ماهان تندیس قم


دیدار دوم هفته چهاردهم به رویارویی دو تیم میثاق و ماهان تندیس مربوط می شود. تقابل دو تیم در نیم فصل نخست رقابت ها به باخت میثاق انجامید اما با توجه به شرایط و خبرهای شنیده شده شانس لک برای برد این دیدار و انجام دیداری انتقامی بالاتر است زیرا ماهان صدرنشین در این روزها سکونشین هم نیست و باخت هفته گذشته این تیم برابر منصوری باعث پایین آمدن روحیه قمی ها شده است البته نباید از این مورد هم چشم پوشی کرد که تغییرات ایجاد شده در کادرفنی نیز در حال حاضر در حال امتحان پس دادن است و به ثبات نرسیده است.

و اما میثاقی ها که با توجه به شنیده ها در حال جذب بازیکن هستند و پس از گذشت 13 هفته به طور تقریبی به هماهنگی تیمی رسیده اند در خانه با انگیزه بالایی به مصاف حریف می روند از سوی دیگر لک مربی است که در نیم فصل دوم خوب نتیجه می گیرد با استناد به این موارد باید در انتظار رقابتی نفس گیرو جذاب در تهران باشیم.

قرار بود روز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار لیگ برتری همراه باشد اما بنا بر شرایط تیم مشهدی رقابت تیم فرش آرا و شهروند ساری به جمعه موکول شد.

**فرش آرا- شهروند ساری
 
در همین راستا تیم های فرش آرا و شهروند ساری در نخستین دیدار روز جمعه به مصاف هم می روند. هردو تیم با هضم شکست های سنگین خود در نخستین دیدار  نیم فصل دوم رو در روی یکدیگر قرار می گیرند تا در این دیدار نتایج هفته گذشته را جبران کنند، فرش آرا برای از دست ندادن امید قهرمانی یا سکونشینی و شهروند برای دوری از قعر جدول و خطر سقوط چشم به امتیاز این بازی دارند، زیرا فرش آرا با کسب 24 امتیاز و تکیه به سکوی پنجم یکی از مدعیان لیگ به شمار می رود و شهروند ساری با 13 امتیاز یکی از تیم های در خطر سقوط است.

**مقاومت البرز-شرکت حفاری اهواز
 
تیم فوتسال مقاومت در البرز تیم حفاری را که به پله دوم جدول تکیه کرده، میزبانی می کند تا چهارمین دیدار هفته پانزدهم انجام شود. مقاومت که با جذب علی عابدین در نیم فصل دوم و نخستین رقابت آن برابر شهرداری ساوه درخشید برای ادامه این روند مجبور به شکست تیمی است که عنوان رکورد دار عدم شکست را به خود اختصاص داده است، البته مقاومت برای شکست حفاری کار سختی را در پیش دارد که تیم های بزرگ نیز از عهده آن برنیامدند اما از آنجا که مقاومت تیم غیرقابل پیش بینی است نمیتوان این دیدار را پیش بینی کرد. مقاومت با کسب 14 امتیاز خود را تا حدودی از منطقه خطر دور کرده ودر پله یازدهم جای گرفته است.

در سوی دیگر میدان حفاری قرار دارد که باوجود تمام مشکلات باشگاهی در ابتدای فصل، توانسته خود را به پله دوم جدول برساند البته با توجه به اینکه شرایط این تیم با سال گذشته هیچ شباهتی ندارد تکیه حفاری به جایگاه دوم جدول رده بندی را باید کار بزرگی از ناظم الشریعه، سرمربی این تیم و تعاملش با بازیکنان دانست. باید دید شاگردان ناظم موفق به حفظ رکورد خود و صدرنشینی می شوند یا نه؟

 حفاری با 28 امتیاز در حال حاضر پس از تاسیسات دریایی به جایگاه دوم قرار دارد.
 
**گیتی پسند اصفهان- شهرداری ساوه


در اصفهان و با مصاف تیم های گیتی پسند و شهرداری ساوه، پنجمین دیدار هفته پانزدهم برگزار می شود، گیتی پسند که سرخوش از برتری بی چون و چرای خود مقابل ساری تیم قعر نشین جدول را میزبانی می کند برای تداوم سکونشینی و فرار از تعقیب تیم ماهان تندیس تنها به امتیاز کامل بازی می اندیشد که با توجه به نتایج تیم رقیب روی کاغذ پیروزی گیتی پسند کار محال و دشواری نیست.
 
البته با توجه به مسائل پیش آمده در تیم شهرداری ساوه و انگیزه این تیم برای فرار از سقوط نباید این تیم را که هیچ یز برای از دست دادن، ندارد را حریف آسانی پنداشت زیرا استعفای شفاهی خوراکچی، برخورد مسئولان ساوه ای با برخی بازیکنان، جذب بازیکن و همچنین آزاد کردن بازیکنان ناسازگار این تیم جان تازه ای گرفته است و برای کسب امتیاز تمام تلاش خود را به کار میگیرد.
تیم های گیتی پسند و شهرداری ساوه با امتیاز های 27 و 4 به ترتیب در جایگاههای سوم و چهردهم جدول قرار گرفته اند.
 
**تاسیسات دریایی- دبیری تبریز
 
اما یکی از پرهیجان ترین دیدارهای این هفته به مصاف تاسیسات دریایی و دبیری مربوط می شود. شمسایی برای دومین بار چشم در چشم تیمی می شود که فصل گذشته آن را به قهرمانی رسانید و پس از جداییش از تیم، دبیری روز های خوش خود را بار دیگر تجربه نکرد این درحالیست که شمسایی بازیکنانی را که کاشف آنها بود و همچنین برخی از افراد کادر فنی همانند سنگ سفیدی و سفال منش را به همراه خود به تهران آورد تا دبیری اکنون در با کسب 23 امتیاز در جایگاه هفتم جدول جای گیردو تاسیسات با 29 امتیاز صدر نشینی سال گذشته خود را تکرار کند.

تاسیسات با روحیه بالای ناشی از برد دربی بار دگر در خانه به مصاف رقیب می رود اما دبیری که دستخوش تغییرات بزرگی در کادر فنی خود شدبا طعم تلخ شکست خانگی هفته گذشت خود مقابل حفاری به تهران آمده تا در دومین دیدار نم فصل جدید با دست پر به تبریز بازگردد تا همچنان از حمایت هوادارانش که انتظار بیشتری از دبیری داشتند، برخوردار باشد.

با این اوصاف فردا در یکی از دیدار های جذاب نیم فصل باید دید 2 سرمربی بازیکن یعنی شمسایی و اصغری مقدم چه خواهند کرد یا اینکه اصغری مقدم از سد سرمربی و دوست قدیمیش خواهد گذشت یا خیر؟
 
**مس سونگون- فردوسی مشهد


در دیدار پایانی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در تبریز تیم مس سونگون، فردوسی را میزبانی میکند تا با توجه به تیجه این رقابت پرونده رقابت های این هفته نیز بسته شود.

مس سونگون که عنوان قهرمانی نیم فصل را در هفته پایانی از دست داد و با بدشانسی و نتایج نه چندان رضایت بخش با امتیاز 24 به پله ششم جدول سقوط کرد، هفته گذشته نیز در نیمه دوم دربی با پایاسازه امتیاز کامل بازی را از دست داد تا با کسب تساوی به گرفتن یک امتیاز رضایت دهد.

حال این تیم برای شروعی دوباره تلاش خود را به کار می گیرد تا بار دیگر خود را در صدر جدول و یا سکونشین ببیند اما شاگردان تقی پور کار دشواری در پیش دارند زیرا فردوسی تیم 17 امتیازه و نهم جدولی از ابتدا با روندی منطقی در جدول پیش رفته است و خوشحال از پیروزی از مطلوب در دربی هفته گذشته مشهد، با انگیزه وهمچنین برای قرار گرفتن در جمع مدعیان به تبریز می رود.
 
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۰۴

شهید منصوری قرچک ۱۶:۰۰ پایا سازه تبریز
(سالن هفتم تیر قرچک)
رضا ترابی- وحید سلیمانی- رضا شیرزادی- رضا عبدالهی
ناظر داوری: علیرضا رجبی
 
میثاق تهران ۱۶:۰۰ ماهان تندیس قم
(سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
حسین شاهمرادی- محمد حیرتی- امیر لامعی- محمد داودپور
ناظر داوری: سیدعباس بهروش
 
جمعه ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
فرش آراء مشهد ۱۶:۰۰ شهروند ساری
(سالن شهید بهشتی مشهد)
پژمان رضایی- جم تاج مهجور- مرتضی جانبکلو- عبدالحسین شاهی
ناظر داوری: عباس رنجی
 
مقاومت البرز ۱۶:۰۰ شرکت ملی حفاری ایران
(سالن انقلاب کرج)
ابراهیم مسیبی- فردین مبارکی- مرتضی شعبانی- وحید سکوتی
ناظر داوری: مصطفی حاج محمد
 
گیتی پسند اصفهان ۱۶:۰۰ شهرداری ساوه
(سالن مخابرات اصفهان)
قاسمعلی شهسوار- امیربهنام نقوی- فرزین صالح- مجید اکبری
ناظر داوری: علی کلبادی نژاد
 
تأسیسات دریایی ایران ۱۶:۰۰ دبیری تبریز
(سالن هندبال تهران)
سیدحسن موسوی- ابراهیم محرابی افشار- حسن کشاورز- ولی صفارها
ناظر داوری: علیرضا رجبی
 
مس سونگون ورزقان ۱۶:۰۰ فردوسی مشهد
(سالن شهید پورشریفی تبریز)
محمد غفاری نژاد- رضا وثوقی- محمدحامد حدیدی- شمس ا… اخوان
ناظر داوری: نعمت کریمی
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار