سرمربی تیم فوتسال استقلال نوین ماهشهر از برنامه بلند مدت مسئولان تیمش برای رسیدن به لیگ برتر گفت.

بابک دوانی سرمربی تیم فوتسال استقلال نوین ماهشهر که تیمش در گروه خلیج فارس حضور دارد در گفتگو با خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم استقلال نوین بسیار دیر برای مسابقات بسته شد و در زمان کم تا شروع رقابتها فرصت آماده سازی مطلوبی نداشتیم. مشکلات دیگری نیز در این مدت داشتیم. من خودم از هفته اول تا هفته پایانی کنار تیم نبودم و برای گذراندن دوره مربیگری در تهران بودم. از نظر مهره هم شرایط مناسبی نداشتیم. البته از زمانی که آقای علاسوند به تیم ما اضافه شد روند رو به رشدی طی کردیم و امتیازاتی گرفتیم.
 
در تعطیلات نیم‌فصل با جذب دو بازیکن به نام‌های علی مقیمی و هومن یعقوبی نژاد و تمرینات بدنی خوبی که پشت سر گذاشتیم، به آینده امیدواریم و می خواهیم با کسب نتایج بهتر در لیگ باقی بمانیم.
 
وی در مورد هدف این تیم در فصل جاری افزود: باشگاه ماهشهر در سال گذشته به صورت موقت به این تیم داده شده بود و قرار بود به گاز اهواز بازگردانده شود. لذا  هیچ سرمایه گذاری و پشتوانه سازی در تیم شکل نگرفته بود و ما امسال از نو شروع کردیم. و با زحمات فرماندار محترم ماهشهر وقتی این تیم را به صورت قطعی به ماهشهر واگذار کردند، با برنامه سه ساله به دنبال ساخت تیم هستیم و امسال فقط میخواهیم در لیگ بمانیم و سالهای بعدی برای صعود بجنگیم.
 
 
اننتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، دوانی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار