سرمربی تیم فوتسال ایده آل یزد گفت: با توجه به رقابت های انجام شده در نیم فصل نخست باید بگویم که امسال کیفیت لیگ نسبت به سال گذشته ارتقاء یافته است.

 
محمد باغبان صالحی سرمربی تیم فوتسال بازرگانی ایده آل یزد که تیمش در رده چهارم گروه خلیج فارس جای دارد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به اعتقاد بنده سطح لیگ دسته اول امسال به مراتب بالاتر از سالهای گذشته است و تمام تیم ها خوب و با کیفیت در لیگ ظاهر شده اند. قطعا دیدارهای دور برگشت با کیفیتی بالاتر و سخت تر از دور رفت برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: تیم بازرگانی امسال را با انگیزه مدعی بودن و صعود آغاز کرد اما متاسفانه عوامل و اتفاقاتی مانع نتیجه گیری شد. اما در مدت تعطیلات با تغییراتی در تیم باامید به خدا به آینده فکر می کنیم و به دنبال رسیدن به رتبه های بالای جدول هستیم. دو بازیکن را به دلیل مصدومیت و چند بازیکن دیگر را در نیم‌فصل تغییر دادیم و بهرام شرافت را از تیم ارژن شیراز به خدمت گرفتیم و امید داریم در ادامه رقابتها عقب افتادگی‌مان را جبران کنیم.
 
فاصل هما با تیم های بالایی زیاد نیست. در آغاز نیمه دوم مسیر کار سختی داریم و بعد از دو بازی خارج از خانه باید به مصاف تیم رسالت برویم و اگر در این سه بازی ۷ امتیاز کسب کنیم قطعا شانس خوبی برای صعود داریم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، صالحی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار