دکتر دولتی گفت: امروزه تبلیغات دارویی گسترده‌ای از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می شود که تقریبا تمام این داروها غیر استاندارد بوده و عوارض جبران ناپذیری را به دنبال دارند.

دکتر یحیی دولتی، رئیس انجمن پوست ایران و رئیس کنگره پوست در چهاردهمین انجمن متخصصین پوست ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: چند ماه پیش کنگره بین‌المللی پوست در ایران با حضور متخصصین برجسته پوست از تمام دنیا برگزار گردید و دستاوردهای خوبی داشت که امروز در چهاردهمین کنگره پوست در ایران، همکاران در داخل کشور، به اشتراک این دستاوردهای نوین و تبادل نظر می پردازند.

وی گفت: پیشرفت سریع علم، لزوم انتقال علوم و تازه‌های بدست آمده در حوزه پوست، زیبایی، لیزر و استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان و زیبایی پوست را دو چندان می کند.

پدر پوست ایران هشداری در خصوص استفاده از داروهای ماهواره‌ای داد و گفت: تبلیغات در حیطه پزشکی، غیر قانونی و غیر اصولی است داروهایی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شوند، تماما حاوی مواد غیر مفید و غیر استاندارد برای انسان هستند ضمن اینکه مصرف این داروها  منجر به عفونت و بروز مشکلات غیر قابل برگشت در پوست و سایر ارگانهای بدن می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار