تیم ملی فوتبال صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از برگزاری اردو به میزبانی آفریقای جنوبی و انجام سه دیدار دوستانه، صبح امروز، ساعت 9:40 به تهران بازگشتند.

شاگردان کی‌روش پس از دو روز استراحت از جمعه تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز می‌کنند.

همچنین تیم ملی فوتبال روز یکشنبه به مصاف تیم فلسطین در ورزشگاه آزادی می‌رود.

**اظهار نظر کادر فنی و برخی از بازیکنان در آستانه جام ملت‌ها

در آستانه جام ملت‌ها وپس از برگزاری اردو آفریقا نظر مارکا آقاجانیان و برخی از بازیکنان تیم ملی را جویا شدیم.

*آقاجانیان: پنج شنبه اسامی نهایی بازیکنان اعلام می‌شود

مارکار آقاجانیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: لیست نهایی بازیکنان تیم ملی پنج شنبه اعلام می‌شود و در اردوی آفریقای جنوبی بازی‌های خوبی را انجام دادیم تیم ما قبل از جام  جهانی در آفریقای جنوبی اردو زده بود و اثر آنرا در جام جهانی دیدید کادر فنی آنالیز خوبی از حریفان دارد تیم ما 3 بازی خوب در این اردو انجام داده وقتی بازی با تیم‌های خوبی برای تیم ملی هماهنگ نمی‌شود تیم ملی مجبور است با تیم‌های باشگاهی بازی کند. در کل بازی کردن بهتر از بازی نکردن است و بازی با تیم‌های آفریقایی شبیه بازی کردن با تیم‌های عربی است.

*تیموریان: بازی با فلسطین به ما کمک می‌کند

آندو تیموریان اردوی آفریقای جنوبی برای تیم ملی ما لازم بود. اردوی خوبی را در آفریقای جنوبی برگزار کردیم فشار زیادی بر روی بازیکنان بود و تیم ما نیاز به چنین اردوهایی دارد قطعاً مجبور بودیم که با تیمهای باشگاهی آفریقای جنوبی بازی کنیم به خاطر اینکه بازی ملی برای ما هماهنگ نشده بود، امیدوارم بازی با فلسطین به تیم ملی کمک کند تا بعد از 10 سال بتوانیم با صعود به 4 تیم نهایی برای ایران افتخار آفرینی کنیم از رقبای ایران شناخت کامل را داریم و برای بازی در جام ملت‌ها تمرینات خوبی را انجام دادیم.

*محمد نوری: می‌خواهم به تیم ملی خدمت کنم

محمد نوری بیان کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم شر ایط اردو بسیار خوب بود، من 2 روز از اردو را به علت مشکلات مالیاتی از دست دادم اما تمام سعی و تلاشم را انجام دادم که در لیست نهایی کی روش قرار بگیرم و از خدا می خواهم که در جام ملت‌ها به تیم ملی خدمت کنم.

*فروزان: تمام بازیکنان با انگیزه تمرین کردند

تمام تلاش خودم را انجام دادم تا در لیست نهایی کی روش باشم تمام بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کردند و من فکر می‌کنم در این اردو کادر فنی به اهداف مورد نظرش رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران ، اردو ، آفریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار