شهردار وارینگا: از اینکه تیم ملی ایران نزد ما اردو می‌زند به خود می‌بالیم

مایکل رگال شهردار وارینگا‌ منطقه‌ای که تیم ملی فوتبال ایران برای اردو زدن خود در استرالیا‌ انتخاب کرده است گفت: بابت میزبانی یکی از بزرگترین تیم‌های ملی جهان به خوبی می‌بالیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ای اف اسی، تیم ملی فوتبال ایران منطقه‌ای ساحلی در شمال سیدنی را به عنوان محل برپایی اردوی خود جهت شرکت در بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 انتخاب کرده است.
 
قهرمان 3 دوره جام ملت‌های آسیا 30 دسامبر وارد سیدنی شده و راهی شهر کوچک وارینگا‌ می‌شود و تا 7 ژانویه‌ در ورزشگاه‌ کرامر پارک‌ به تمرین می‌پردازد. تیم فوتبال ایران برای انجام نخستین بازی خود در جام ملت‌ها به ملبورن سفر می‌کند تا 11 ژانویه‌ مقابل تیم ملی بحرین‌ قرار بگیرد.

ایران با تیم‌های فوتبال بحر‌ین، امار‌ات متحده و قطر هم گروه است اما با توجه به آنکه در آخرین‌ رتبه بندی برترین تیم‌های جهان که از سوی فیفا اعلام شد،‌ ایران تیم صدر‌نشین آسیا بوده و حتی‌ بالاتر از تیم ملی ژاپن‌ قرار گرفت، کارشناسان شانس این تیم را برای قهرمانی در جام ملت‌های 2015 بیش از سایر رقیبان می‌دانند.
 
مایکل ریگان شهردار وارنیگا پس از دریافت خبر اردو زدن تیم ملی ایران در این شهر کوچک گفت: بسیار باعث افتخار است که شهر زیبای ما میزبان یکی از بهترین تیم های فوتبال در جهان است، این موضوع برای ما فقط از جنبه ورزشی آن اهمیت ندارد بلکه رونق گرفتن اقتصاد منطقه نیز برایمان یک اتفاق بزرگ است. شک ندارم مردم مهربان و مهمان دوست شمال سیدنی به شایستگی از فوتبالیست‌های ایرانی استقبال خواهند کرد و ما تلاش می‌کنیم خاطره خوشی برای تیم ملی ایران در سیدنی رقم زده و کاری کنیم تا در نهایت آرامش به تمرینات خود بپردازند.

مایکل ریگان در پایان افزود: از فدراسیون فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا، مقامات محلی در سیدنی و هر کسی که  کمک کرد تیم فوتبال ایران به وارنیگا بیاید تشکر می‌کنیم.
 
لازم به ذکر است، مایکل بروان از مدیران اجرایی کمیته محلی برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آسیا نیز در مورد دیدارهای تیم ملی ایران گفت: ما اطمینان داریم مسابقات ایران از جمله پر بیننده‌ترین رقابت‌ها خواهد شد زیرا از یک ماه پیش درخواست‌ها برای خرید بلیت بازی‌های ایران شروع شده و تاکنون بلیت اکثر صندلی‌های ورزشگاه پیش فروش شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار