به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فراری در نتیجه عملکرد غیر قابل قبول خود در طول چند سال اخیر، در ۲۰۱۴ بسیاری از مدیران کلیدی خود را از دست داد. این تیم در فصلی که گذشت سه بار مدیر خود را عوض کرد تا در نهایت آریوابنه سکان هدایت اتومبیلهای قرمز رنگ را بدست گرفت.
آریوابنه تاکید کرد: اگر در ۲۰۱۵ بتوانیم در ۲ یا ۳ رقابت برنده شویم خیلی خوب خواهد شد. اگر ۴ رقابت را ببریم گویی در بهشت خواهیم بود.
سرجیو مارکیونه مدیر کمپانی فراری هم گفت: وقتی با توتو ولف و دکتر دیتر زچه (مدیر کمپانی) از مرسدس صحبت میکردم فهمیدم موفقیت فعلی آنها در این ورزش تماماً بستگی به سرمایهگذاری درست آنها در سالهای قبل بود.
وی افزود:از لحاظ تکنیکی آنها در طول دو سال توانستند به اینجا برسند و فراری هم احتمالاً در پایان ۲۰۱۶ همین وضعیت را خواهد داشت.
آریوابنه ادامه داد: انسانهایی که در تیم هستند، انسانهای خوبیاند. اینکه آدمهای درستی را از تیمهای دیگر به فراری آوردیم دلیل بر این نمیشود که فراری یک شبه قهرمان شود.
وی اضافه کرد:انگار در تیم حس دیگری به وجود آمده است. هیچ کسی خودش را در جزیره حس نمیکند. هیچ کسی هم تنها نیست. هیچ معجزهای هم در کار نیست و من شعبدهباز نیستم.
«باید به عنوان یک تیم کار کنیم، چون من به موفقیتهای فردی ایمان ندارم.»
مارکیونه همچنین خاطر نشان کرد: در مورد موتور هیچ تضمینی وجود ندارد که تغییرات جواب بدهند. قوانین واقعاً پیچ و خم بسیاری دارند. واقعاً به شکل بسیار بدی این قوانین را گردآوری کردند.
«باید قوانین را ساده بنویسیم. آن وقت انسانهای عادی هم میتوانند از آنها سر در بیاورند.»
انتهای پیام/