رملو لوکاکو بر این باور است که مردم فراموش کرده‌اند که وی تنها 21 سال سن دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روملو لوکاکو بازیکن باشگاه اورتون و تیم ملی بلژیک بر این باور است که انتقاداتی که به او می‌شود عادلانه نیست چرا که او تنها 21 سال سن دارد و هنوز نیاز به تجارب زیادی دارد.

لوکاکو بلژیکی که هم‌اکنون 21 سال سن دارد زمانی که از تیم تاتنهام با مبلغ 28 میلیون پوند به باشگاه چلسی پیوست رکورد نقل‌وانتقالات تافی‌ها (تاتنهام) را شکست.

اما پس از آن به صورت قرضی فصل گذشته را در اورتون سپری کرد و درخشش او تا حدی بود که باعث شد سرمربی اورتون رابرت مارتینز وی را در چلسی به طور کامل خریداری کند.

اما وی با توجه به درخشش فصل قبل، انتظارات نسبت به خود را افزایش داده است و این در حالی است که در این فصل نتوانسته آنها را برآورده کند و تنها موفق شده 2 بار برای اورتونی‌ها گل به ثمر رساند.

وی در این خصوص گفت: بعضی اوقات مردم فراموش می‌کنند که من 21 سال سن دارم، آنها فکر می‌کنند من 25 یا 26 سال سن دارم و این هم به خاطر کارهایی است که فصول پیش انجام داده‌ام. بعضی اوقات به روس بار کلی نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم که هر دوی ما جوان هستیم، اما مردم این را نمی‌فهمند من تنها 21 سال سن دارم. من تنها 21 سال سن دارم، بعضی اوقات برخی از اشتباهات رخ می‌دهد، این اتفاقات هم رخ می‌دهد چرا که شما از تجربه کافی برخوردار نیستید. من اگر به همین شکل کارم را ادامه دهم بدون شک می‌توانم بگویم در سن 25 یا 26 سالگی هیچ بهانه‌ای برای اشتباه نخواهم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار