لیمویی: با تجهیزات و امکانات کامل راهی مسابقات برون مرزی می شویم

سرپرست تیم دوچرخه سواری سپاهان اصفهان گفت: به دنبال جذب نفرات ملی پوش برای حضور در مسابقات برون مرزی هستیم.

کیوان لیمویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: پس از کمک های فدراسیون برای کسب مجوز برای حضور در مسابقات برون مرزی به دنبال آن هستیم که نفرات تیم خود را تقویت کنیم و با چند بازیکن ملی پوش و خارجی نیز مذاکراتی را انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را برای تورهای بین المللی که حضور خواهیم داشت، جذب کنیم.
 
وی در ادامه افزود: چند نفر از بازیکنان بومی ما که از ابتدا در تیم سپاهان رکاب زده اند، پس از پایان لیگ مورد توجه تیم های دیگر قرار گرفتند و از تیم ما برای فصل آینده به احتمال زیاد جدا خواهند شد.
 
لیمویی در خصوص شرایط تیم سپاهان و وضعیت رکابزنان این تیم بیان کرد: در حال حاضر نفراتی که برای فصل آینده تیم ما را همراهی می کنند در فصل بدنسازی بسر می برند و پس از پایان فصل بدنسازی و قبل از شروع لیگ در اردویی به جزیره کیش خواهیم رفت و رکابزنان مان برای شروع فصل جدید به آمادگی برسند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های جدید باشگاه سپاهان شرکت در لیگ تریال و حضور تیم جوانان در کنار تیم بزرگسالان است و مطمئن هستم در چند سال آینده تیم سپاهان یکی از قدرت های دوچرخه سواری ایران خواهد شد.
 
لیمویی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی خود را برای فصل آینده حفظ خواهند کرد یا خیر، بیان کرد: سرمربی فصل قبل تیم علیرضا حسینی به دلیل شرکت در کلاس های مربیگری در خارج از کشور از تیم ما جدا شد و جایگزین او مهران اسماعیلی از ملی پوشان سابق را به خدمت گرفتیم و امیدوارم که بتواند نفرات ما را به خوبی هدایت کند.
 
سرپرست تیم دوچرخه سواری سپاهان در خصوص تورهایی که در آینده در آن حضور خواهند یافت، بیان کرد: هنوز مشخص نکرده ایم که در کدام تورها حضور خواهیم یافت، اما با کادر فنی و مسئولان باشگاه برنامه ریزی هایی را انجام داده ایم که در تورهای نسبتا خوب و حرفه ای شرکت کنیم.
 
وی در خصوص تکمیل تجهیزات این باشگاه برای حضور در تورهای خارجی خاطرنشان کرد: پس از کسب مجوز به دنبال آن هستیم که فدراسیون از تیم ما حمایت کند و بودجه ای خوب را در اختیارمان بگذارد تا بتوانیم با امکانات ایده آل وارد مسابقات برون مرزی شویم و نتایج خوبی را نیز بتوانیم کسب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار