آخرین آمار فروش هفتگی سینماهای جهان؛

هابیت‌ها، جنیفر لارنس را شکست دادند

فیلم ماجراجویانه " هابیت: نبرد پنج سپاه "در نخستین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم ماجراجویانه " هابیت: نبرد پنج سپاه " به کارگردانی پیتر جکسون و بازی مارتین فریمن، لوک ایوانز و ریچارد آرمیتیج در نخستین هفته نمایش در 3,875 سینما 90 میلیون و 627 هزار دلار فروخت و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. 



فیلم ماجرایویانه  " شبی در موزه : راز مقبره " نیز در نخستین هفته نمایش در 3,785 سینما 17 میلیون  و 300 هزار دلار کسب کرد. این فیلم را شاون لوی کارگردانی کرده و بن استیلر، رابین ویلیامز و اوون ویلسون نیز در آن ایفای نقش کرده اند.



فیلم کمدی " آنی" ساخته ویل گلاک و با بازی جیمی فاکس، رز بیرن و کامرون دیاز در نخستین هفته نمایش در 3,116 سینما 16 میلیون و300  هزار دلار فروخت.



جایگاه چهارم این لیست به  قسمت اول فیلم اکشن " عطش مبارزه: زاغ مقلد " به کارگردانی فرانسیس لارنس و بازی جنیفر لارنس، لیام همسورث و دونالد ساترلند اختصاص دارد که در پنجمین هفته نمایش در 3,174 سینما 7 میلیون و 750 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 289 میلیون و 227 هزار دلار رساند.



فیلم بیوگرافی گونه " وحشی" نیز در نخستین هفته نمایش در 1,061 سینما 7 میلیون و 211 هزار دلار بدست آورد. این فیلم را ژان-مارک واله کارگردانی کرده و رییس ویترسپون و لورا درن نیز در آن ایفای نقش کرده اند.





انتهای پیام/
برچسب ها: جدول ، اکران ، سینما ، هابیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار