امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان گفت ما با گروه 5+1مذاکره می‌کنیم چون رهبر معظم انقلاب اجازه دادند اما اگر خیال می‌کنند با این مذاکرات نفرت از دشمنان اسلام از دل ما می‌رود حتی اگر توافق به نتیجه برسد بازهم شعار مرگ بر آمریکا کوبنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، آیت ا... سید احمد خاتمی درآیین برگزاری یادواره سرداران و 940 شهید رفسنجان در مصلی امام خامنه ای این شهرستان افزود : مذاکره ما به خاطر ضعف و ناتوانی نیست بلکه به خاطر ندادن بهانه به دست دشمنان وکسانی که بازی درآوردند و مدام می گوینددشمن تراشی نکنید و من چشمم آب نمی خورد که این مذاکرات به جایی برسد.

وی تصریح کرد : مسئولان اقتصادی دل به مذاکرات 5+1 نبندند فقط و فقط اقتصاد مقاومتی شفای درد اقتصاد ماست.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان اضافه کرد : 5+1به ویژه امریکادر پی ذلت ملت ایران است اما مردم ما عاشورایی هستند و ذلیل نخواهند شد و فریادشان هیهات من الذله است.

وی تصریح کرد : ما دو نوع مسلمان داریم مسلمان شعاری و مسلمان عملی که مسلمان شعاری کسی است که از اسلام دم می زند ولی رفتارش مسلمانی نیست،مسلمان شعاری لبه دین می نشیند و به میدان نمی آید و زمانی که دین منافعش را تامین نکرد خارج می شود.

وی ادامه داد : یک تفسیر دیگر مسلمان شعاری این است که اگر ایمان وباوربر دل وجانشان نشست آنگاه دین در آن ها تحقق پیدا کرده اما در عمل خبری نیست.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: مذاکره ، دشمن ، رفسنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.