گره گشایی از سرنوشت مبهم تئاتر فجر بازهم به وقت اضافه کشیده می‌شود؟

جشنواره تئاتر با مشخص نبودن برنامه‌های مدون برگزاری و توجه نکردن به بخش روابط عمومی به سرنوشت مبهمی رسیده است.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران جشنواره تئاتر همانند دیگر جشنواره‌های فجر از جمله فیلم، شعر، موسیقی، اهمیت بسیاری دارد. اما متاسفانه چند سالی است که این جشنواره دچار مشکلاتی شده است به عنوان مثال سال گذشته مدیریت روابط عمومی این جشنواره بر عهده حامیان فتنه افتاد که موجب شد در آخرین لحظات شروع جشنواره دبیر آن تغییر کند.

با نگاهی به صفحه "نازنین متینیا" و دست نوشته‌هایش، خبرنگاری که مسئولیت مدیریت ستاد خبری و روابط عمومی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر به وی سپرده شده بود و به راحتی می‌توان این موضوع را مشاهده کرد.

سال گذشته به همین دلی "اسماعیل عالیزاد" دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر بر کنار شد.

سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با  حواشی و مشکلات بسیاری پیش رفت و البته ناگفته نماند در دوره‌ی پیش هیچ کدام از مدعیان تئاتر حضور نداشتند و به جز چند کار فاخر چون "هملتک" به کارگردانی آرش دادگر اثر شایسته و درخوری ندیدیم.
 
مرداد ماه امسال اردشیر صالح پور با سوابق مدیریتی تئاتر استان‌ها و جشنواره‌های مختلف تئاتری توسط "حسین طاهری" مدیر مرکز هنرهای نمایشی به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

این انتخاب هنرمندان را امیدوار کرد تا سی و سومین جشنواره تئاتر فجر با ساماندهی بیشتری دنبال شود.
 
تغییر مدیر مرکز هنرهای نمایشی یکی از موضوعاتی است که جشنواره امسال را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ با توجه به زمزمه‌هایی در زمینه انتصاب "حسین مسافرآستانه" به عنوان مدیر جدید مرکز هنرهای نمایشی امکان دارد، همانند سال گذشته در واپسین لحظات دبیر آن تغییر کند و سی و سومین جشنواره تئاتر فجر با چالشی جدید یعنی انتخاب دبیر در دقیقه نود رو به  رو شود که با توجه به آن که برگزاری جشنواره برنامه ریزی بلند مدت نیاز دارد به حتم این جشنواره ضربه خواهد خورد.

جشنواره تئاتر فجر هم جریان پویایی است که سی و سال دنبال شده و نیازمند برنامه ریزی و ساماندهی مناسب تری است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار