در تيراندازی در نيويورک دو افسر پليس کشته شدند

دو افسر پلیس شهر نیویورک در تیراندازی فردی مسلح در محله بروکلین این شهر کشته شدند و فرد ضارب هم با شلیک به سرش خودکشی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی نیویورک دیلی نیوز، بیل دی بلازیو شهر دار نیویورک در کنفرانسی خبری گفت:شهر ما عزادار است.قلب های ما شکسته و ما دو مرد خوب را از دست دادیم.آنها جان خود را فدای حفاظت از ما کردند.آنها جان خود را در راه انجام وظیفه و حفاظت از شهر و آنهایی که دوست داشتند از دست دادند.

ویلیام جی براتون کمیسر پلیس شهر نیویورک هم در این کنفرانس خبری گفت:امروز دو نفر از بهترین افسران ما بدون هیچ هشداری هدف قرار گرفته و کشته شدند.آنها فردی را تحریک نکرده بودند.به طور ساده بگویم آنها به قتل رسیدند.آنها به خاطر یونیفورمی که به تن و مسئوولیتی که به عهده داشتند تا از مردم این شهر حفاظت کنند، هدف قرار گرفتند.

وی افزود:افسر راموس در صندلی راننده بوده است و افسر لیو در بخش راننده نشسته بوده است.بر اساس اظهارات شاهدان عینی مظنون مردی بیست و هشت به نام اسماعیل برینزلی بوده است که به خودروی پلیس نگاه می کرده است.او به بخش مسافر خودروی پلیس شلیک کرده است و او چندین بار این کار را انجام داده است که گلوله های وی به سر افسران پلیس اصابت کرده است.

این مقام پلیس در ادامه گفت:برینزلی در ادامه به خودش شلیک می کند و جانش را از دست می دهد.یک اسلحه از نوع سیلور در محل و در کنار جسد مظنون پیدا شده است.

وی افزود:در ساعت پنج صبح در مریلند زنی که گمان می رود دوست دختر پیشین برینزلی بوده است در محل مسکونی اش از طرف برینزلی هدف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.مقامات پلیس بالتیمور بعدا اطلاعات خود را از مادر قربانی دریافت کرده اند.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار