دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران گفت: در اجلاس سالانه مجمع جهانی کارآفرینی تلاش کرده‌ایم تا مزایایی را که سرمایه‌گذاری‌های مشترک میان ایران و دیگر کشورها بوجود می‌آورد، معرفی کنیم.

حمیدرضا غزنوی دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران  دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران در خصوص حضور ایران در اجلاس سالانه مجمع جهانی کارآفرینی که اخیراً در فرانسه برگزار شد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اغلب کشورهای حاضر در اجلاس سالانه مجمع جهانی کارآفرینی از ارتباط با کارآفرینان ایران استقبال می‌کردند به طوری که در حاشیه این مجمع توانستیم کنفدراسیون کارآفرین آسیا و کنفدراسیون کشورهای اسلامی را تأسیس کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط دیپلماسی حال حاضر تصور نمی‌شود مشکلی بر سر راه این ارتباطات وجود داشته باشد و اگر حاضران به آن چه اظهار کرده‌اند، متعهد باشند، کشورمان می‌تواند تعاملات سودمندی در زمینه کارآفرینی با دیگر کشورها داشته باشد.
 
دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران خاطرنشان کرد: تعامل با بخش خصوصی کشورهای دیگر که کارآفرینان نیز جزئی از آن هستند موجب بهبود شرایط اقتصادی کشور می‌شود. از سوی دیگر فعالان اقتصادی ایران می‌توانند در جریان این ارتباطات به دیپلماسی کشور نیز کمک کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار