تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی در استان البرز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز همزمان نخستین روز هفته وقف مراسم تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش شهدا در ترویج فرهنگ وقف افزود: شهدا نقش بسیار مهمی در گسترش و ترویج فرهنگ وقف در جامعه دارند به همین منظورمراسم تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی همزمان با نخستین روزهفته وقف در استان البرز برگزار می شود.
 
وی اظهار داشت: این طرح در نخستین روزهفته وقف روز شنبه 29  آذرماه سال 93 با حضور کارکنان اوقاف و امورخیریه، مسئولان و موقوفات اعضای هیئت‌های امنای بقاع متبرکه در استان البرز در دست اجرا است.
 
حجت الاسلام و المسلمین صالحی تصریح کرد: همچنین در نخستین روز هفته وقف روز شنبه 29 آذرماه سال 93 دیدارهایی جداگانه با امام جمعه کرج و واقفان شهرستان کرج انجام خواهد شد.
 
وی اشاره کرد: نخستین روز هفته وقف با عنوان هفته وقف،‌ عمل امینانه به نیات واقفان و رفع نیازهای بشری نامگذاری شده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین صالحی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه‌های نخستین روز هفته وقف با حضور مدیران و کارکنان اوقاف و امورخیریه استان البرز،‌اعضای هیئت‌های امنای اوقاف و اماکن متبرکه، متوالیان و واقفان با ارائه گزارش اقدامات و عملکرد یک سال گذشته و برنامه‌های پیش رو اوقاف و امور خیر به استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: وقف ، شهدا ، تجدید میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار