زارع‌زاده مهریزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیوند بی‌نظیر مردم با اباعبدالله‌الحسین(ع) در بزنگاه‌هایی مانند 9دی آن‌ها را وارد میدان می‌کند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: مردم با عرق سیاسی، ملی و مذهبی خود به صورت خودجوش دست به قیام زدند و این قیام خط پلیدی را که از فرای مرزها مدیریت می‌شد، سرکوب کرد.

"دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حماسه 9 دی و تأثیر آن در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: 9 دی نقطه عطف انقلاب در راستای حفاظت از ارزش‌های نظام است.

وی افزود: جریان فتنه قصد ضربه زدن به زیرساخت‌ها و ارزش‌های نظام را داشت، وقایع سال 88 برای تداوم نظام خطرناک بود و اگر خدای نکرده جریان فتنه به نتیجه می‌رسید علاوه بر آن‌که شاهد ناهنجاری‌های سیاسی و اجتماعی در فضای جامعه بودیم، مشخص نبود چه سرنوشت شومی در انتظار کشور است.
 
عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: مردم با عرق سیاسی، ملی و مذهبی خود به صورت خودجوش دست به قیام زدند و این قیام خط پلیدی را که از فرای مرزها مدیریت می‌شد، سرکوب کرد.
 
وی ادامه داد: مردم با این اقدام نشان دادند که از طرفی پیوند عمیقی با نظام، حاکمیت و رهبری دارند و از طرف دیگر ثابت کردند اینجا جای جولان دشمنان نظام نیست.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: حرکت مردم در روز 9دی 88 بیانگر این مهم بود که انقلاب و ارزش‌های نظام برخواسته از نهضت حسینی(ع) است و همین پیوند بی‌نظیر مردم با اباعبدالله‌الحسین(ع) است که همواره و در بزنگاه‌های مهم آن‌ها را وارد میدان خواهد کرد؛ 9 دی نقطه وصل نظام جمهوری اسلامی ایران با مردم است و ما باید علاوه بر پاسداشت این روز از این پتانسیل در راستای حفظ ارزش‌های نظام استفاده کنیم. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار