جلسه بررسی بودجه و ابهامات مالی فدراسیون فوتبال برگزار شد؛

موضوع دستور جلسه مجمع ششم دی ماه تغییر خواهد کرد؟!

جلسه مربوط به بررسی بودجه فدراسیون فوتبال و ابهامات مالی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه بررسی بودجه فدراسیون فوتبال پیش از خطر امروز برگزار شد. در این جلسه اعضای گروه برای رسیدگی به مسائل حاضر شده بودند.
 
ابهامات مالی فدراسیون فوتبال در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز بخشی از این ابهامات برای اعضای گروه نامشخص است. در این جلسه مشخص شد که 5 ابهام وجود دارد که قرار شده در بررسی‌های بودجه فدراسیون در آینده به آن‌ها رسیدگی شود.
 
همچنین برخلاف این که گفته می‌شد شاید مجمع فدراسیون فوتبال 6 دی ماه برگزار شود و به تعویق بیفتد، اما این مجمع برگزار خواهد شد و احتمال دارد که دستور جلسه مجمع تغییر کند، چرا که گفته شده بود موضوع مجمع آینده بررسی بودجه فدراسیون فوتبال است اما به این دلیل که هنوز برخی ابهامات در صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال باقی مانده، این احتمال وجود دارد که موضوع جلسه مجمع در 6 دی ماه تغییر کند.

همچنین بر اساس این گزارش در جلسه امروز مشخص شده که نحوه تبدیل ارز در فدراسیون فوتبال شفاف نیست و تمامی محاسبات در فدراسیون به ارز 1500 تومانی بوده است. این موضوع یکی از مواردی است که این کمیته تأکید دارد که باید این مسأله رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار