مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص جلسه مدیران لیگ برتر با ضرغامی گفت: برطرف شدن ریشه‌ای مسئله حق پخش تلویزیونی، خروجی جلسه روز گذشته با رئیس صدا و سیما بود.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال قرار شد ضرغامی، رئیس صدا و سیما موضوع حق پخش تلویزیونی را چهارشنبه در هیأت دولت مطرح کند تا با قید دو فوریت آن را به مجلس بدهند همچنین تاج به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال و مدیران باشگا‌ها به صورت جامع نتیجه جلسه را در برنامه 90 تشریح کرد.

وی درباره ارزیابی‌اش از پخش بازی‌ها از هفته سیزدهم بیان کرد: به هر حال من پیشگو نیستم تا در این باره نظر بدهم و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در این مورد نظر نهایی را بدهند.

قنبرزاده عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید بودجه‌ای برای صدا و سیما تصویب کنند تا این نهاد دولتی بتواند حق پخش تلویزیونی را افزایش دهد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص ارسال نامه به کفاشیان برای عزل نبی و آیت‌‌اللهی گفت: من در این فضای غبارآلود ترجیح می‌دهم که در این باره صحبتی نکنم چرا که برخی از افراد برداشت‌های دیگری از صحبت‌هایم خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال فضای غبارآلودی در فوتبال ایجاد شده است و فضا را توأم با آرامش نمی‌بینم. برخی از افراد طی یکی دو روز پیش تسویه حساب شخصی با نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال کردند.

قنبرزاده تصریح کرد: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اختیارات و وظایفی دارد که در جلسه چهارشنبه قرار است مسائل به وجود آمده را با حضور اعضا بررسی کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نامه ارسالی به کفاشیان برای شفاف‌سازی مسائل مالی گفت: در نامه ارسالی به کفاشیان خواستار رفع ابهامات مالی بودیم و حرفی از تخلف رئیس فدراسیون در این نامه نزدیم. ابهام و تخلف زمین تا آسمان فرق دارد.

وی در ادامه بیان کرد: براساس تکلیف قانونی، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به کفاشیان خواستار این شدن که صورت حساب‌های مالی را سریعتر به اطلاع هیأت رئیسه برساند. همچنین ما خواستار تشکیل جلسه فوق‌العاده شدیم تا ابهامات به وجود آمده در فضای آرام برطرف شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به هر حال اعضای هیأت رئیسه قبل از تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال قرار است ناکامی‌های اخیر تیم‌های پایه و حساب‌های مالی را بررسی کنند.

وی بیان کرد: برخی از افراد به دنبال تحریک اعضای هیأت رئیسه هستند تا به منافعشان برسند. همچنین آنها به دنبال تخریب فوتبال هستند در صورتیکه ما اعضای هیأت رئیسه قصد داریم تا مسائل را به صورت قانونی به اطلاع کفاشیان برسانیم.

قنبرزاده عنوان کرد: اگر جلسه هیأت رئیسه یک ماه طول نمی‌کشید و در زمان مقرر تشکیل می‌شد آن وقت مسائل حاشیه‌ای به وجود نمی‌آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال مسائل دست به دست هم داد تا جلسه هیأت رئیسه عقب بیافتد. بر این اساس شایعاتی هم در خصوص جلسه هیأت رئیسه به وجود آمد که هیچکدامشان درست نبود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.