اختصاص اتوبوس‌های حومه شهر تهران به بخش خصوصی

خدمات حمل و نقل ناکافی در حومه شهر تهران

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: اتوبوس های حومه شهر تهران متعلق به بخش خصوصی و در حد ناکافی است که گسترش خدمات رسانی این نواحی بر عهده دولت است.

 ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تردد ساکنان حومه شهر تهران با وسیله حمل و نقل شخصی و ایجاد ترافیک در شهر تهران، اظهار داشت: اتوبوس‌های استفاده شونده در نواحی حومه‌ی تهران مرتبط با اتوبوس‌های شهر تهران نیست و عمده‌ی آنها متعلق به بخش خصوصی و نیز در حد ناکافی است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل  حومه شهر تهران بیان داشت: مسیر‌های حمل و نقل ریلی برای برخی نواحی شهر تهران بخصوص خط ریلی پردیس- تهران، خط ریلی امام خمینی – تهران و خط ریلی ورامین – تهران در دست احداث است اما به دلیل نبود کمک مالی دولت فعال نیست.

وی با اشاره به اینکه توسعه خطوط ریلی و اتوبوسرانی حومه شهر تهران وظیفه دولت است ، خاطر نشان کرد: وظیفه شهرداری تهران و شورای شهر تهران احداث خطوط حمل و نقلی در درون شهر تهران و اجرای طرحها در حومه تهران است که برای حل مشکل ترافیکی درون شهر تهران باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/  
برچسب ها: اتوبوس ، ترافیک ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار