امیرخان بوکسور معروف جهان پس از اهدای کمک نقدی برای بازسازی یک مدرسه در پاکستان گفت: طالبان در پاکستان قاتل دانش‌آموزان شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیرخان بوکسور مسلمان و پاکستانی جهان که برای تیم ملی انگلیسی مسابقه می دهد به تازگی مبلغی بالغ بر 30 هزار پوند به منظور ساخت و بازسازی یک مدرسه در پیشاور که چندی پیش مورد حمله طالبان قرار گرفت و در نهایت 141 دانش‌آموز و کارکنان این مدرسه کشته شدند داده شده است.

امیرخان در این خصوص گفت: این مسئله خیلی ناگوار است که ببینیم انسانهای بی‌گناه کشته می‌شوند من مبلغی را به عنوان هدیه کوچک به مدرسه در پیشاور اهدا کردم تا مدرسه را اهدا کند و یک سیستم امنیتی قوی در اطراف مدرسه برقرار سازند.

من فقط می‌خواهم والدین فرزندانشان را بدون نگرانی به مدرسه بفرستند چرا که ما در کشورمان امنیت بسیاری داریم و دوست دارم این بچه‌ها نیز شرایط مشابه ما را داشته باشند، اما مسئله اینجاست که شما در پاکستان به خاطر حملات متعدد طالبان نمی‌توانند امنیت داشته باشد.  آنها (والدین) فرزندانشان را به مدرسه می‌فرستند در حالی که اطمینان ندارند که آیا آنها به خانه بازمی‌گردنند یا نه؟؟
این موضوع واقعا ناراحت کننده است و من هم سعی کردم در کاهش دادن این نگرانی‌ها قدم کوچکی بردارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار