مهم ترین عناوین خبری گروه "بين الملل" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: الیگارشی‌ها تشنه‌ی قدرت غربی در منطقه چه می‌کنید؟/ از انقلاب رنگی و واکسیناسیون با داروهای سمی تا جنگ نفتی علیه روسیه، تا ابد پشت میز مذاکره با ایران نخواهیم نشست! و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "بين الملل" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

الیگارشی‌های تشنه‌ی قدرت غربی در منطقه چه می‌کنند؟/ از انقلاب رنگی و واکسیناسیون با داروهای سمی تا جنگ نفتی علیه روسیه


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/27/2821364_685.jpg



بر اساس شواهد موجود، اکنون در عرصه سیاست جهانی، نظم جهانی با دخالت برخی قدرت‌های جهانی به هم ریخته است. این به این معنا نیست كه هرج و مرج حاكم شده؛ چرا كه هرج و مرج با ظهور الگوهای جدید همراه است .

تا ابد پشت میز مذاکره با ایران نخواهیم نشست!
یک مقام آمریکایی با سنگ اندازی در روند مذاکرات هسته ای ایران مدعی شد که این کشور تا ابد پشت میز مذاکره با ایران نخواهد نشست.

ایران باید در مذاکرات هسته‌ای انعطاف‌پذیرتر باشد

انگلیس و فرانسه در سازمان ملل اعلام کردند که ایران، در مذاکرات هسته‌ای، باید انعطاف بیشتری از خود نشان دهد.

چاقوکشی در استرالیا به کشته شدن 8 کودک و زخمی شدن یک زن انجامید

پس از گروگانگیری در سیدنی، این بار چاقوکشی در "کایرنز" استرالیا به کشته شدن 8 کودک 18 ماهه تا 15 ساله و زخمی شدن یک زن انجامید.

تحقیق در خصوص پرونده آزار جنسی کودکان توسط مقام‌های پیشین انگلیس
پلیس لندن اعلام کرده است که کارآگاهانش در حال تحقیق درباره سه مورد قتل هستند که با پرونده سوءاستفاده جنسی مقام‌های دولتی از کودکان ارتباط دارد.

واکنش جهانی به عادی‌سازی روابط آمریکا و کوبا
اعلام برقراری روابط سیاسی کامل بین آمریکا و کوبا پس از نیم قرن قطع رابطه، که روز گذشته توسط رؤسای جمهوری دو کشور عنوان شد، اخبار رسانه‌های بین‌المللی را تحت‌الشعاع قرار داده و همچنین واکنش‌های مثبت بسیاری را در سراسر جهان به همراه داشته است.

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه تصویب کرد
رئیس شورای اتحادیه اروپا از تصویب تحریم‌های جدید علیه سیاست روسیه در اوکراین خبر داد و تاکید کرد که "مشکل استراتژیک کشورهای اروپایی، بحران اوکراین نیست بلکه مساله روسیه است.

داعش دهها خانه را در بیجی منفجر کرد

یک منبع امنیتی عراق در استان صلاح الدین از انفجار دهها باب منزل مسکونی با بمب های دست ساز به دست تروریست های داعش در شهر بیجی واقع در 40 کیلومتری شمال تکریت خبر داد.

داعش نام شهرهای استان کرکوک را تغییر داد
گروهک تروریستی داعش فرمانی مبنی بر تغییر نام شهرهای تحت سلطه خود در استان کرکوک صادر کرد.

فرار مجرم عربستانی از آمریکا
عربستانی متهم به تجاوز به یک دختر آمریکایی، با وجود مصادره گذرنامه اش در ایالت ویسکانسین آمریکا، در رستورانی در شهر جده عربستان در حال خوردن غذا دیده شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.