سرمربی تیم فوتسال پایاسازه گفت: به دلیل مشغله کاری پست مدیریت باشگاه را رد کردم اما برکناری ام از سرمربیگری را تکذیب می کنم من همچنان هدایت تیم فوتسال پایاسازه را برعهده دارم.

مجید زارعی سرمربی تیم فوتسال پایاسازه در گفتگو با خبرنگار ورزشی گفت: در دربی و مقابله با تیم مس سونگون رقابتی فنی و دیدنی را به نمایش گذاشتیم زیرا بازیکنان در سطح بالایی به رقابت با یکدیگر پرداختند اما نتیجه منصفانه نبود پایاسازه با توجه به انگیزه و قدرتی که در این بازی از خود نشان داد باید پیروز این بازی می شد.
وی افزود: از ابتدا تا انتهاب بازی مالکیت توپ و زمین با ما بود و برای رقیب تنها موقعیت ضد حمله به وجود می آمد که این مورد نیز به دلیل هوشیاری بازیکنانم صد در صد نیوددر واقع یک بازی یک طرفه و تهاجمی را به اجرا گذاشتیم بدون اینکه حریف حرفی برای گفتن داشته باشد.

البته حمید واحدی بازیکن تازه وارد تیم نیز خوب درخشید و 2 نفر دیگر از بازیکنان محروم هستند که از هفته های بعد به تیم اضافه می شوند تا در نیم فصل دوم پتانسیل واقعی خود را به نمایش بگذاریم.

زارعی در خصوص خبر برکناری اش از سمت مدیریت و سرمربیگری تیم گفت: به مسئولان تیم اعلام کرده بودم که به دلیل حجم بالای کاری نمی توانم در دو سمت مدیریت و سرمربیگری تیم مشغول به کار باشم به همین دلیل از مدیریت استعفا دادم اما تنها از این پست کنار کشیدم و همچنان با قدرت در کادرفنی تیم به عنوان سرمربی فعالیت دارم زیرا سالها فوتسال بازی کرده ام و با این رشته آشنایی دارم و از عهده هدایت تیم برمی آیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، سرمربی ، زارعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار