مورایس گفت: عملکرد خوبی را از هر دو تیم سپاهان و استقلال تاجیکستان دیدیم.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از برد پرگل برابر تیم استقلال تاجیکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا اظهار کرد: بازی خوبی بود، عملکرد خوبی از هر ۲ تیم دیدیم و تا زمانی که گل زدیم، ساده نبود.

او ادامه داد: وقتی ۴ بر صفر می‌بریم و بهترین بازیکن دابو است، بهتر است دابو بیشتر در مورد بازی صحبت کند.

مورایس در پاسخ به سؤالی درباره  افزایش روحیه تیم و کسب برد گفت: آماده این بازی بودیم و ذهنیت مانند بقیه بازی‌ها بود، اما حریف نقاط قوت و ضعف دارد و در بازی قبلی حریف خیلی خوب دفاع کرد؛ با کار کردن می‌توانیم راه حل‌ها را پیدا کنیم و نتیجه بهتری به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: آنالیز کردیم تا بهتر شویم و در حال رشد کردن هستیم، باید شرایط را مهیا کنیم تا بر حریفان غلبه کنیم، برخی مواقع اتفاق نمی‌افتد، اما نباید عادت شود و همیشه برای کسب نتیجه خوب کار می‌کنیم.

او عنوان کرد:  امروز دابو بهترین بازیکن زمین بود، کیفیت خوب شوت‌زنی دارد و همیشه به او توصیه می‌کنیم که شوت بزند، می‌خواهیم همیشه این ذهنیت را برای کمک کردن تیم داشته باشد، شاید فکر می‌کرد باید از عقب بازی را کنترل کند، امیدوارم در بازی‌ها بعدی نیز به تیم کمک کند.

مورایس بیان  کرد: نسبت به فیدبک‌ها فعالیت می‌کنیم و نسبت به بازیکنان و کیفیتی که دارند از آنها استفاده می‌کنیم، سعی می‌کنیم بهترین ۱۱ نفر را در زمین بگذاریم و اسم‌ها برای هجومی بودن بازی نمی‌کنند، تاکتیک‌هایی داشتیم که شاید در برابر تیم‌های دیگر متفاوت باشد و نسبت به آماده‌سازی تیم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: بازیکنانی که از اول بازی نکردند، می‌توانند در فاز هجومی بازی کنند، باید ذهنیت عمل کردن بهتر در فاز هجومی را در تیم ایجاد کنیم، شاید برخی چیز‌ها بهم ریخته به نظر برسد، اما این‌طور نیست، بازی بعدی ما در آسیا مقابل شارجه است که بازی سخت و خطرناکی است، در آسیا تمام تیم‌ها برای بردن می‌آیند، البته در لیگ بازی داریم و برای برد به زمین می‌رویم، در همه رقابت‌ها سعی می‌کنیم بجنگیم و در صدر باشیم؛ بردیم و هواداران خوشحال بودند و تمام تلاشمان را می‌کنیم خوشحال باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار