آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر بهداشت ابراز داشت: علم پزشکی پیشرفت زیادی کرده است، اما اگر بتوان آن را با علم طب قدیم نیز پیوند زد، می‌توانیم خدمات بهتری داشته باشیم.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ آیت الله «عبدالله جوادی آملی» ضمن تقدیر از خدمات دکتر هاشمی، گفت: شما در وزارت بهداشت خوش درخشیدید و امیدواریم خدمات حضرتعالی مستدام باشد و سلام من را نیز به دکتر روحانی رییس جمهوری برسانید
وی افزود: اقدامات دولت در بخش پزشکی خلاصه نمی‌شود و در حقیقت دولت باید برای مردم هم مرهم بوده و هم دارویی برای سایر مشکلات از جمله داغ کردن افرادی باشد که قصد سوءاستفاده را دارند. 

آیت الله جوادی آملی ابراز داشت: علم پزشکی پیشرفت زیادی کرده است، اما اگر بتوان آن را با علم طب قدیم نیز پیوند زد، می‌توانیم خدمات بهتری داشته باشیم. 

وی اضافه کرد: در اثر گسترش علم، رشته‌ها از جمله پزشکی تخصصی شدند، اما پزشکان باید فکر آسمانی داشته و جامع الاطراف باشند و هر پزشک باید همه بیماری‌ها و کیفت و کمیت درمان آن‌ها را بداند. 

این مرجع تقلید ادامه داد: همه ما باید احساس کنیم که در برابر تمامی اعمال خود مسوول هستیم و بدانیم که انسان مرگ را می‌میراند و با مرگ پوسیده نمی‌شود و این دو نکته باید مورد توجه مردم باشد. 

آیت الله جوادی آملی با اشاره به برخی سوءاستفاده‌های مالی در کشور، گفت: اگر با اختلاس کنندگان برخورد جدی می‌شد، اکنون شاهد بروز اینچنین پدیده‌هایی نبودیم. 

وی با بیان اینکه با وجود همه مشکلاتی که داریم از نعمت‌های زیادی برخورداریم و دلیل نمی‌شود که تحریم‌ها اثر کند، تصریح کرد: ما از دو طرف با دریا‌ها در ارتباط هستیم، باید صادرات افزایش یابد و وجود واردات برای ما ننگ است. 

وی خواستار توجه جدی مسوولان به اقتصاد مقاومتی شد و افزود: استعدادهای طبیعی زیادی داریم و نباید کشوری باشم که به بیگانه نیازمند باشیم. 

آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: مردم مهم‌ترین سرمایه نظام هستند و با بهره گیری از همین مردم در انقلاب و جنگ پیروز شدیم و لذا همواره باید رابطه مردم با روحانیت و مساجد زنده باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
آخه عزیزم تو چی از علم پزشکی می دونی که درباره علوم قدیم و جدید پزشکی نظر می دی همون دینو کم توش گند زدید حالا پزشکی را می خوایید گند بزنید؟
بابا چرا تو چیزی که خبر نداری نظر می دید؟
آخرین اخبار