وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی گفت : اقدامات دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان موجب رضایتمندی مردم بویژه درمناطق محروم و شهرهای دور افتاده شده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر سید حسن هاشمی  در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در قم، عنوان داشت: علاوه بر حوزه درمان، در حوزه بهداشت نیز کارها خوبی انجام شده و دسترسی به مکمل‌های غذایی و ویتامین‌ها برای مادران و نوزادان و همچنین واکسیناسیون نوزادان از جمله این اقدامات است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در دولت یازدهم اقدامات خوبی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور انجام شده و کلیه خدمات ما با حفظ احترام و حقوق مردم بوده است و جامعه پزشکی نیز همراهی خوبی با ما دارد.

وزیر بهداشت با اشاره به موضوع افزایش موالید در کشور گفت: برخی مقررات که از طرف ما قابل اصلاح بود را اصلاح کردیم و در این زمینه آموزش‌های لازم داده شده، اما کافی نیست، 
دکتر هاشمی تصریح کرد: برای جلوگیری از کاهش موالید در کشور بقیه دستگاه‌ها نیز باید کمک کنند، موضوع صرفا مربوط به حوزه بهداشت و درمان نیست.

وی گفت: درحال حاضر نزدیک به سه میلیون نفر جمعیت نابارور در کشور داریم که طرح‌های خاصی را به‌ویژه از نظر مسائل بیمه‌ای برای نیل به آرزوی فرزنددار شدن آنها خواهیم داشت.

وزیر بهداشت در پایان با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، ابراز داشت: امیدوارم همان نشاط، صمیمیت و وحدت دوران انقلاب و سال‌های پس از آن که در بین روحانیون و دانشگاهیان وجود داشته است و زمینه ساز عزت ایرانیان شده است همچنان با شور حرارت وجود داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار