مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح پایش نفت سفید در استان اظهار کرد: در این طرح 60 هزار خانوار از چرخه دریافت نفت سفید حذف و تنها 115 هزار خانوار واقعی نیازمند دریافت نفت سفید شناسایی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ سید رمضان هاشمی در نشست مدیران نواحی نفتی استان با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشوربا اشاره به وجود 14 فرمانداری و 36 بخش در سطح استان، تعداد مناطق نفتی استان را کافی ندانست و خواستار راه‌اندازی دو ناحیه نفتی در شهرستانهای جوانرود و گیلانغرب شد.

هاشمی با اشاره به وجود 104 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان اظهار کرد: همچنین 66 جایگاه عرضه CNG نیز در سطح استان مستقر هستند که از این تعداد 34 جایگاه بصورت تک‌منظوره می‌باشند.

وی با اشاره به بهره برداری از شش جایگاه CNG در سال جاری، از دستور کار بودن ساخت هفت جایگاه دیگر در استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه به اجرای طرح پایش نفت سفید در استان اشاره و تصریح کرد: در این طرح که از 17 اردیبهشت ماه تا 15 آبان ماه سال جاری در استان به اجرا درآمد، خانوارهای واقعی نیازمند دریافت نفت سفید شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه پیش از اجرای طرح بیش از 170 هزار خانوار سهمیه نفت سفید دریافت می‌کردند، اظهار کرد: با اجرای طرح پایش 60 هزار خانوار از چرخه دریافت نفت سفید حذف و تنها 115 هزار خانوار واقعی نیازمند دریافت نفت سفید در استان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح طی هشت ماهه امسال بیش از 11.5 درصد در مصرف نفت سفید استان صرفه‌جویی شده که این میزان معادل 14 میلیون لیتر است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در این نشست درخواست کرد تا واگذاری آزمایشی تلمبه (کنترل کمیت) به بخش خصوصی بصورت پایلوت در کرمانشاه به اجرا درآید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.