مهرداد جهانی از تردد بیش از 15 هزار اتوبوس در جاده های استان در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد جهانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام اظهار داشت: این اتوبوس ها که از استان های سراسر کشور وارد ایلام شده بودند، بیش از 600 هزار زائر آیین اربعین حسینی را از پایانه مرزی مهران به مناطق مختلف ایران جا به جا کردند.

وی اظهار داشت: آهنگ ورود و خروج زائران به استان ایلام اکنون پس از سه هفته، کاهش یافته و اینک یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران به کار انتقال زائران به شهرهای محل سکونت مشغول اند و کار جا به جایی زائران اربعین حسینی تا پایان ماه صفر و تا وقتی که زائر ایرانی از راه مرز مهران وارد کشور شود، ادامه دارد.

جهانی گفت: خوشبختانه به مدد بسیج امکانات و همکاری گسترده همه دستگاه های استانی و کشوری در فرصت زمانی 20 روزه بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر عتبات عالیات در دو مرحله رفت و بازگشت به کشور تاکنون از راه پایانه مرز بین المللی مهران جا به جا شده اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام ابراز امیدواری کرد که تمهیدها و برنامه ریزی لازم برای سفر زوار در اربعین سال آینده با فراهم شدن همه امکانات و زیرساخت ها در مرز مهران توسط مسوولان کشوری و استانی به بهترین شکل انجام شود.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: ایلام ، زائر ، مرز ، کربلا ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.