فیروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تکمیل پروژه‌های عمرانی با بودجه سال 94 میسر نخواهد بود/ ورود بخش خصوصی روند پیشرفت پروژه‌ها را سریعتر خواهد کرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی با اعتباراتی که دولت در بودجه سال 94 قرار داده، میسر نخواهد بود، گفت: اگر بخش خصوصی وارد بحث عمرانی شود این پروژه‌ها بسیار بهتر پیش خواهد رفت.

"محمد فیروزی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دولت پروژه‌های عمرانی را که پیشرفت بالای 80 درصد دارند در صدر اولویت‌های خود قرار داده تا تکمیل شوند، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های عمرانی با اعتباراتی که دولت در بودجه سال 94 قرار داده میسر نخواهد بود و این پروژه‌ها ناقص خواهد ماند.

نماینده نطنز و قمصر تصریح کرد: اگرچه نگاه دولت در بودجه سال 94 به پروژه‌های عمرانی بسیار بهتر از سال گذشته بوده اما اگر بخش خصوصی وارد بحث عمرانی شود، این پروژه‌ها بسیار بهتر پیش خواهند رفت.

وی با تاکید براینکه دیگر نباید پروژه‌‌ای در کشور کلنگ‌زنی شود، افزود: طبیعتا در کشور آنقدر کلنگ زده شده که دیگر کلنگی برای زدن نمانده و کارهای زمین مانده بسیار زیاد است و در این شرایط شروع هر پروژه‌ای مسلما زمان اتمام نامعلومی خواهد داشت. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: مردم از دولت انتظار دارند که بعد از اتمام یک پروژه، پروژه دیگری را کلنگ‌زنی کند و طبیعتا دولت در بودجه سال 94 برای پروژه‌های سال‌های گذشته که ردیف بودجه داشته‌اند، مبلغی قرار داده است. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار