"پروانه سفید" الکوثر روی میز تدوین

مستند داستانی "پروانه سفید"، آخرین ساخته بهروز نورانی پور مراحل نهایی تدوین و صداگذاری را طی می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر؛ مستند داستانی "پروانه سفید" که در خصوص آیت الکرسی است به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز نورانی پور، در این شبکه تهیه شده است.



براساس این گزارش، فرید کوثریه مدیر تولید و فنی شبکه الکوثر با اعلام مطلب فوق گفت : در "پروانه سفید" که برای اولین بار در سازمان صدا و سیما با فرمت 4k تهيه و تولید شده است، بازیگرانی همچون مریم رستمی، هوشنگ رضایی، کارن بدوحیان، محسن بریمانی و فرهنگ زادمهر نقش آفرینی کرده‌اند.



کوثریه در ادامه یادآور شد: "پروانه سفید" توسط مهدی آزادی فیلمبرداری شده و مسعود سفلایی تدوین آن را برعهده دارد.از دیگرعوامل این مستند می توان به صدابرداری محمد توریوریان، موسیقی متن رهی ناهید و طراحی صحنه و لباس ماه نساء خلیلیان اشاره کرد.



مدیر تولید الکوثر اعلام کرد: برخی از پلان های این مستند شاعرانه با طراحی سه بعدی اختصاصی برگرفته از نماهای پروژه تولید شده است.



گفتنی است؛ بهروز نورانی پور مستند ساز جوانی است که جوایز متعددی را از جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است. وی بیش از 21 مستند فاخر از جمله " جنایت در سکوت" و "خدا اشتباه نمی‌کند" را تهیه و کارگردانی کرده که در جشنواره‌های مستند لهستان، کمبریج لندن، مستند وین، پالرمو ایتالیا، شیکاگوی آمریکا، جیپورهندوستان و... موفق به دریافت جایزه مستند برتر شده و تحسین جهانی را برانگیخته است.

شایان ذکر است؛ بهروز نورانی پور در آستانه تهیه اولین فیلم سینمایی خود است.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار