عضو هیأت مدیره و پیشکسوت پرسپولیس گفت: امید زیادی داریم با تلاش مسوولین ذیربط سوء‌تفاهم‌ها برطرف شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جعفر کاشانی افزود: من امیدوارم سوء تفاهم‌ها به زودی مرتفع شود تا بتوانیم همه با هم برای رساندن پرسپولیس به جایگاهی رفیع تلاش کنیم. چرا که مجموعه‌هایی مثل پرسپولیس سرمایه ملی کشور هستند و در این مدت که مشکلاتی پیش آمد، در جلساتی که با افراد مختلف داشتیم دیدیم که مسوولین هم تلاش می‌کنند تا در این جهت گام برداشته شود.

وی که روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی باشگاه نیز حضور داشت، ادامه داد: به طور کلی باید بگویم ماحصل این جلسه تلاش برای تبدیل شدن پرسپولیس به باشگاهی مدرن است.گودرزی و سایر مسوولان حاضر در جلسه بر این مساله تاکید داشتند و اینکه هیچ موضوعی نباید این روند را متوقف کند.

عضوی هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم امیدواریم سوء تفاهم‌های پیش آمده به زودی رفع شود تا در باشگاه در تعامل با یکدیگر بتوانیم در جهت تقویت تیم گام برداریم. از وزیر ورزش تا سایر مسوولان هم روی شرایط پرسپولیس که در جایگاه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، حساسیت و پیگیری دیده می‌شود. آنچه مشهود است تلاش همه برای ایجاد شرایط تقویت نماینده ایران است. این دیدگاه را نزد وزیر دیدیم. در جلسه‌ای که با استاندار محترم تهران هم داشتیم، همین طور بود. من به آینده خوشبین هستم. از سوی دیگر پرسپولیس نام بزرگی دارد که می‌تواند امکانات و سرمایه را به سمت خود جلب کند. افراد بسیاری هستند که حاضرند برای کمک بیایند و بعضی از آنها پیشنهادهای کمک خود را مستقیم و غیر مستقیم مطرح کرده‌اند.

جعفر کاشانی تصریح کرد: چند سال پیش پسرم شاهین روی سایت باشگاه رئال مادرید نشان داد که آنها به 4 میلیون دلار کمک نیاز دارند. 20 دقیقه بعد این پیام روی سایت رفت که سقف مورد نیاز تامین شده و دیگر نیاز به کمک بیشتر نیست. من باور دارم ما اگر یک ساختار و سیستم محک و مطمئن را ایجاد کنیم می‌توان از این طریق کمک‌های بسیاری را باشگاه جلب کرد تا پرسپولیس بی نیاز باشد.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم خوشبین هستم. امید زیادی داریم با تلاش مسوولین ذیربط، سوء تفاهم‌ها پیش آمده برطرف خواهد شد ضمن آنکه با اعلام آمادگی‌ها برای تامین نیازهای پرسپولیس روبرو هستیم و به امید خدا حرکت پرسپولیس برای نقل و انتقالات و سایر موارد تا پایان هفته آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار