بلاتکلیفی مسلمان تا کی!

سرخابی‌ها در نهایت چه کسانی را گلچین می‌کنند؟

وضعیت نامشخص بازیکنان فوتبال همچنان ادامه دارد و بسیاری از ملی‌پوشان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این روزها اوضاع نا به سامانی و نتیجه نگرفتن‌ در بازی‌های فوتبال تا جایی ریشه دوانده است که نه تنها تماشاگران، بلکه مسئولین باشگاه‌ها و بازیکنان نیز ناراضی بوده و به هر طریقی نسبت به این وضع واکنش نشان می‌دهند.

سرمربی و مربیان با کناره گیری و بازیکنان با جدایی از تیم و پیوستن به تیمی دیگر عدم رضایت خود را اعلام می‌کنند تعطیلی طولانی نیم فصل بهانه‌ خوبی شد تا باشگاه‌ها و بازیکنان به فکر جا به جایی افتاده و از این طریق بتوانند کمی اوضاع نا به سامان فوتبال را بهبود بخشند. بر همین اساس، هر روز خبرهای زیادی درباره جدایی و پیوستن بازیکنان از تیمی به تیم دیگر را می‌شنویم اما هنوز نمی‌توان درباره آنها با قطعیت سخن گفت.
 
 میلاد فخر الدینی یکی از بازیکنانی است که این روزها خواستار جدایی از جمع آبی پوشان شده و برای گرفتن گذرنامه‌اش به باشگاه رفته تا بتواند شرایط لازم ورود به باشگاه جدیدش را فراهم نماید. این بازیکن در صحبت‌هایش اعلام کرده که از یک تیم ژاپنی پیشنهاد دارد و قرار است این تیم با باشگاه استقلال وارد مذاکره شود ولی به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال هنوز درباره این بازیکن‌، تیمی با باشگاه وارد مذاکره نشده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که وضعیت دفاع راست آبی‌پوشان چه خواهد شد.
 
در آن سو نیز محسن مسلمان از باشگاه ذوب آهن با آبی‌پوشان قرارداد داخلی بسته ولی تا به حال به جمع استقلالی‌ها اضافه نشده و قرار است که مسئولان باشگاه درباره وضعیت این بازیکن نظر نهایی را بدهند و این بازیکن با در دست داشتن رضایت نامه از باشگاه ذوب آهن می‌تواند به جمع آبی‌پوشان اضافه شود و باید منتظر بمانیم تا این بازیکن در آینده تیم مورد دلخواه خود را از میان 2 باشگاه انتخاب کند.
 
از طرفی دیگر قرار بود که رضا عنایتی از باشگاه پدیده نیز به جمع استقلالی‌ها بپیوندد اما این طور که به نظر می رسد این بازیکن هنوز جواب نهایی خود را اعلام نکرده و امیدواریم طی روزهای آینده وضعیت خود را مشخص کند.
 
بابک حاتمی از دیگر بازیکنانی بود که قرار است در فصل نقل و انتقالات به تیم‌های خواهانش‌ بپیوندد و همان طور که نظاره گر هستیم این بازیکن از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز پیشنهاد داشته اما درحال حاضر پرسپولیس با نداشتن مدیرعامل نمی‌تواند تصمیم درستی درباره این بازیکن بگیرد و استقلال نیز پیشنهادات خود را به باشگاه سایپا‌ در رابطه با حاتمی نیز ارائه داده است به همین خاطر این بازیکن در صورت جدایی از تیم‌اش باید به یکی از 2 تیم خوا‌هانش برود.

آندو تیموریان نیز همانند دیگر بازیکنان بر سر دوراهی قرار گرفته است و قرار است که بعد از بازگشت‌اش از اردوی آفریقای جنوبی تیم جدید خود را معرفی کند و قرار است که این بازیکن‌ از جمع آبی‌پوشان کنار برود.
 
هاشم بیک زاده مدافع استقلال هم این روزها خواستار جدایی از استقلالی‌ها بود اما گفته می شود مسئولان استقلال با جدایی وی موافقت نکرده‌اند چرا که به وجود او در تیم نیاز دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار