دبیر ششمین همایش وقف و رسانه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری همایش وقف و رسانه در تالار وحدت خبر داد.

رضا مفید دبیر ششمین همایش وقف و رسانه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ششمین همایش وقف و رسانه ظهر سه شنبه 25 آذر سال 93 از ساعت 8:30 تا 14 در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ششمین همایش وقف و رسانه به منظور مرتبط کردن مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رسانه های دیداری، شنیداری و فضای مجازی به نوعی برای آنها بحث وقف،‌امامزادگان و مجموعه قرآنی تلفیق کنیم.

مفید با اشاره به دیگر اهداف این همایش افزود: دستاورد این همایش این است که بین اوقاف و رسانه‌ها یک ارتباط تنگاتنگ به وجود بیاوریم که از این ارتباط می‌شود برای بحث امامزادگان، موقوفات یا مجموعه‌قرآنی استفاده کرد.

وی اشاره کرد:در واقع ما برای رسانه‌ها به نوعی بحث وقف، امامزادگان را ملموس کنیم و در بخش اطلاع رسانی به نوعی رسانه‌ها را با مجموعه اوقاف ارتباط دهیم.

مفید تصریح کرد: در این همایش جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌حجت الاسلام و المسلمین‌ ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،‌معاون صدای سازمان صدا و سیما، نماینده ولی فقیه و سازمان اوقاف امور خیریه کشور، مدیران خبرگزاریها،‌ دانشگاه‌هایی که مرتبط با بخش رسانه‌ها هستند و پژوهشکده صدا و سیما، حوزه علمیه قم که جمعا هزار نفر هستند پیش بینی می‌شود که 800 نفر از این هزار نفر در همایش حضور به عمل بیاورند. و 150 نفر از واقفان متولیان امامزادگان، خانواده شهدای رسانه حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: در ششمین همایش وقف و رسانه از برگزیدگان دیداری، شنیداری، مطبوعات،‌فضای مجازی که به نوعی در وقف و رسانه فعالیت دارند تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد و جوایزی ارزنده به رسم یادبود به آنها اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار