استاندار کربلا در سخنانی به مناسبت اختتام مراسم باشکوه اربعین حسینی از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی و بسیج مردمی برای موفقیت و سلامت برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "عقیل الطریحی"، استاندار کربلای معلی در سخنانی بمناسبت اختتام مراسم باشکوه اربعین حسینی امسال در کربلا با اعلام موفقیت طرح امنیتی ویژه این مراسم از همه نهادها، افراد و کشورهایی که در این موفقیت سهیم بوده اند قدردانی کرد.
 
الطریحی همچنین از همه مقامات محلی و دولتی و نیروهای امنیتی، بخصوص دو نماینده استان کربلا و ریاست و اعضای شورای استانداری این استان به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی برای حفظ سلامت و امنیت این مراسم تشکر کرد.
 
استاندار کربلا در ادامه از دو آستان مقدس حسینی و عباسی در کربلا و همه گروه‌های بسیج مردمی، وزارتخانه‌ها و نهادهای خدمات رسانی اعم از حمل و نقل، بهداشت، آب و برق و شهرداری قدردانی کرد.
 
عقیل الطریحی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی به خاطر پوشش خوب بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی مسلمانان هم سپاسگزاری کرد و در عین حال از خداوند برای همه هیئت‌ها، تکایا و مواکب حسینی و خدمتگزاران زائران کربلا و مردم شریف این شهر که با آغوش باز پذیرای همه زائران داخلی و خارجی بودند اجر بزرگ مسالت کرد.
 
استاندار کربلا از نیروهای امنیتی هم خواست تا زمانی که آخرین زائر خاک کربلا را ترک می‌کند و به دیار خود در نقاط مختلف عراق یا خاک کشورشان بازمی گردد جانب احتیاط و هوشیاری پیشه کنند تا بازگشت زائران هم مثل برگزاری مراسم اربعین در  سلامت و امنیت کامل صورت گیرد.
انتهای پیام/ض
منبع:فارس
 
 

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.