کاندیدای حزب تحریک انصاف در انتخابات 2013 پاکستان گفت: سازمان ثبت احوال تقلب در حلقه انتخاباتی 125 (لاهور) مربوط به خواجه سعد رفیق وزیر راه‌آهن و از اعضای ارشد حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف (حزب حاکم) را تأیید کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، حامد‌خان کاندیدای حزب تحریک انصاف پاکستان در انتخابات سال 2013 گفت: سازمان ثبت احوال تقلب در حلقه انتخاباتی 125(لاهور) مربوط به خواجه سعد رفیق وزیر راه‌آهن و از اعضای ارشد حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف(حزب حاکم) را تأیید کرده است.
 
خان افزود: در واقع وی برنده انتخابات لاهور بود اما خواجه سعد رفیق با رأی تقلبی به پیروزی رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: اظهارات عمران‌خان رهبر حزب تحریک انصاف درست از کار درآمد و سازمان ثبت احوال تقلب در انتخابات را تأیید کرد.
 
خواجه سعد رفیق در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: موضوع تقلب در انتخابات توسط سازمان ثبت احوال تأیید شده اما مشخص نشده این تقلب به نفع چه کسی بوده است.
 
وی افزود: هنوز مشخص نشده چه کسانی و به نفع چه کسی از رأی تقلبی استفاده کرده‌اند و فقط تقلب در انتخابات آن هم توسط سازمان ثبت احوال تأیید شده است.
 
عضو ارشد حزب حاکم تأکید کرد: تأیید نهایی تقلب در انتخابات به عهده کمیسیون انتخابات می‌باشد و نباید برای قضاوت در این زمینه عجله کرد.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار