اورکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجو باید اجازه بیان ایده‌های خود را داشته باشد

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشجو باید اجازه فعالیت و بیان ایده‌های خود را در جبهه‌های مختلف داشته باشد و این مسئله‌ای است که در سال‌های اخیر کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

"حسین اورکی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه دانشجو نباید نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت باشد، گفت: اگر دانشجویان به عنوان قشر نخبه جامعه نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت باشند، آنگاه نمی‌توان از سایر اقشار آن جامعه توقع حضور پویا در مسائل کشو را داشت.
 
مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه دانشجو باید اجازه فعالیت و بیان ایده‌های خود را در جبهه‌های مختلف داشته باشد، تصریح کرد: این مساله‌ای که در سال‌های اخیر کمتر شاهد آن بودیم و نمونه بارز آن لغو برخی سخنرانی‌ها در روز دانشجو بود که امیدواریم موجبات دلسردی دانشجویان در بیان عقایدشان را فراهم نکرده باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مواضعی که مسئولان در مورد اظهار نظر و نقد سازنده دانشجو مطرح می‌کنند، متفاوت با چیزی است که در عمل نشان می‌دهند و عملاً تنها شخصی‌ که با آغوش باز پذیرای دانشجو است، شخص مقام معظم رهبری است و بقیه مسئولان از رودررو شدن با دانشجویان اشتیاق لازم را نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.