سردار عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پروژه‌های خارجی با تلفات جانی همراه بود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: اگر شما سابقه کار پروژه‌های خارجی‌ها را در فازهای قبل و دوره‌های قبل کمی مرور کنید می‌بینید که حتی تلفات جانی هم داشته‌اند.

سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره توان سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در رقابت با کشورهای خارجی اظهار داشت: اگر شما سابقه کار پروژه‌های خارجی‌ها را در فازهای قبل و دوره‌های قبل کمی مرور کنید می‌بینید که حتی تلفات جانی هم داشته‌اند، اما به لطف خداوند قرارگاه خاتم با رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی بهترین وضعیت را فراهم کرده که هیچ گونه خسارت مالی و جانی دربر نداشته است.
 
وی ادامه داد: با ورود قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیازی به حضور خارجی‌ها نیست و با اقتدار و افتخار اعلام می‌کنیم که پیچیده‌ترین پروژه‌های صنعتی و پتروشیمی را انجام می‌دهیم.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) درباره دستاوردهای قرارگاه تصریح کرد: در طول 25 سال 2000 پروژه ملی و استانی را به پایان رساندیم و با پرورش نیروهای متخصص و مجرب باعث شدیم تا در این بخش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) حرف اول را بزند.
 
سردار عبداللهی گفت: نیازی به مهندسین و دانش خارج از کشور نیست و این قرارگاه انواع پروژه‌ها از جمله انتقال گاز و ساخت پل‌ها و تونل‌های طویل که بعضاً 44 کیلومتر دارند را به خوبی انجام می‌دهند.
 
وی در پایان با اشاره به نقش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پروژه‌های ملی خاطرنشان کرد: در پروژه‌های ملی وقتی از توان کشورهای خارجی استفاده می‌کردیم، مشکلاتی ایجاد شد اما قرارگاه توانست این مهندسی ساخت را از طراحی تا بهره‌برداری 100 درصد داخلی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار